Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får min i mamma sin yaris, det er en city premier (tror jeg, må dobbeltsjekke navnet når jeg kommer hjem fra jobbHar tittet på forskjellige, men synes det er vanskelig å beregne plass. Jeg kjører en ny Toyota Yaris- ikke verdens største bagasjerom. Noen mer erfaringer? Har feks Britax 3 oppe til vurdering- får den plass tro?
Har tittet på forskjellige, men synes det er vanskelig å beregne plass. Jeg kjører en ny Toyota Yaris- ikke verdens største bagasjerom. Noen mer erfaringer? Har feks Britax 3 oppe til vurdering- får den plass tro?
Ååå Takk for at du la ut spørsmålet om dette her. Har forsøkt å undersøke i ett par mnd nå da jeg har samme pbm. Kjører en Yaris 2010 (kanskje litt større bagasjerom enn 06/04 modellene men likevel) - liten bil. Jeg holder på å lage en liste over vogner som jeg tror vil passe i bilen ved å sammenligne dimensjoner fra nettet. Har ikke prøvd i butikk ennå da. Men når jeg får tid til det så tenkte jeg å prøve en av vognene, for å se. Legger ved ett bilde av listen, kanskje flere som har noe forslag/anbefalinger?
Supert, takk for tilbakemelding virker som det er mange vogner som får plass bak med understell og sportsdel, men bagen får visst sjelden plass og må dermed ligge i baksetet Veldig kjedelig!