Barnevogn i hus og pappa'n kjente spark for første gang i dag :)

Tina_81

Forelsket i forumet
Nå er endelig barnevogn i hus. Kjempefin!!!!
Emmaljunga edge duo black/red med classic crome understell!

Og det beste av alt, er at vi blir spandert på vogna...hadde vi ikke venta oss. En gledelig overraskelse!

Så fikk endelig samboeren min kjenne spark til morran i dag. Første gang han noen gang har kjent det! Han syntes det var litt ekkelt tror jeg ;) Veldig morro.

Hihihi...grattis med nydelig vogn og sjokkert barnefar 

Gratulerer så mye med vogn, den var fiiiin :D
Ha,ha, og alltid litt gøy å "sjokkere" kommende pappaer :) Her har min samboer kjent spark såpass lenge at det verste sjokket har gått over, og har er vel nå mer fascinert og interessert.. hehe, han fant til og med fram lommelykta her en kveld, bare for å se om det ble noen reaksjon hvis han lyste i magen.. :P Skjedde fint lite, annet enn at kommende mor lurer på hvor i all verden han "tar" alt fra ;) Men dette tipset hadde han visstnok fått fra en på jobb.. jaja, man skal vel høre mye før øra detter av :)

Gleder meg til å prøve ut vogna som vi har kjøpt, og regner med dere gjør det samme :) Håper vi blir fornøyde med valget! Vi endte opp med sportsunderstell, men vet ikke helt hvor mye forskjell det er på sport-versjonen og den vanlige..  :)

Back
Topp