Barnevogn - hvilken skal man velge??

Bkno6565082

Første møte med forumet
Jeg har termin i midten av august, og har sånn smått begynt å se på vogner. Men det er jo så mange å velge mellom! Er det noen som kan komme med tips til ei bra vogn?:confused004 Vil helst ha ei som man ikke må bytte ut med en gang for at den blir for liten. Så synes jeg det er greit om den kan brukes både i butikken og på litt ujevnt underlag. Blir veldig glad for hjelp:):)

Tor det er mye smak og behag. Jeg har følgende kriterier på vogn:
Fire hjul
Stabil
Lett å kjøre/håndtere
God uansett årstid

Endte opp med en simo vogn og er fornøyd med det, men mange gode vogner der ute :)

Emmaljunga super viking! Kjempegod å trille, velger du lufthjul funker den godt på alle underlag syns jeg. Lett å svinge og ikke for tung. Tåler mye vekt, sittedelen er lang og dermed kan barnet ha den lenge. Bagen er lett å bære (jeg bærer den opp 4 etg hver dag). Litt stor sammenlagt, så ikke ideelt om man har veldig liten bil. Kan med adapter bli søskenvogn. Lik super nitro, men jeg syns viking er finere å se på :)

Vi har brio go.heter Britax nå.skulle ønske jeg hadde den som heter go next.kjempegrei vogn.tar liten plass i bil.svingbare fremhjul og god å trille

Kan virkelig anbefale Emmaljunga mondial deluxe med classic understell, stor god bag som enn kan bruke lenge og sportsdel som kan brukes opp til 3år. Mi er 6måneder nå og bruker fortsatt bagen, og regner med at vi kan bruke den noen måneder til :) Den er stor, men veldig lett og en drøm å trille <3 Små lufthjul som kan bruker på all slags føre og underlag, og korg med god plass når du er på handletur :)

Kan virkelig anbefale Emmaljunga mondial deluxe med classic understell, stor god bag som enn kan bruke lenge og sportsdel som kan brukes opp til 3år. Mi er 6måneder nå og bruker fortsatt bagen, og regner med at vi kan bruke den noen måneder til :) Den er stor, men veldig lett og en drøm å trille <3 Små lufthjul som kan bruker på all slags føre og underlag, og korg med god plass når du er på handletur :)
Vi har Emmaljunga Edge duo med classic understell. Veldig fornøyd med den :D

Stokke trailz :hilarious::joyful: stødig og god vogn! Og bagen er romslig og høyt oppe - mer oversikt ;)

Hei!
Anbefaler deg å ta en tur til en barneutstyrsbutikk som har et godt utvalg av vogner. Da kan dere prøve å trille, legge sammen, teste vognposer, svinge etc. Se på vogner i fht hverandre og sammenligne priser.
Lykke til1

Back
Topp