Barnevogn hos legen

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
I morgen skal jeg til legen for 6-ukers kontrollen min og mini må bli med meg.
Jeg har ikke bil så planen er å ta med vognen. Men plutselig kom jeg til å tenke på at jeg aldri har sett noen med barnevogn hos legen før..

Er det noen her som har hatt det med seg og vet om det går fint? Tenker på om man får den med seg helt inn eller må sette den igjen på venterommet. Veldig mulig jeg spør dumt nå altså :bag:

En annen løsning hadde jo vært å ta han i bæresele, men poseskoene jeg har bestilt rekker ikke fram i tide og har ikke så mye annet å bruke. Redd han skal fryse. Er jo også litt greit å kunne ha han i vognen mens jeg blir undersøkt uansett.
 
Du må kanskje regne med at du ikke får hatt med vognen inn, men du kan ta med vogn:) Folk forventer ikke at man må investere i noe bæretøy i tillegg til vogn!
 
Selvfølgelig kan du ta med mini og vogn. Det er nok ikke første gang de har spedbarn på legekontoret! Hva skulle du f.els gjort hvis det var mini som skulle til legen? Du kan evt ringe å høre med dem hvis du lurer:)?
 
Du må kanskje regne med at du ikke får hatt med vognen inn, men du kan ta med vogn:) Folk forventer ikke at man må investere i noe bæretøy i tillegg til vogn!
Selvfølgelig kan du ta med mini og vogn. Det er nok ikke første gang de har spedbarn på legekontoret! Hva skulle du f.els gjort hvis det var mini som skulle til legen? Du kan evt ringe å høre med dem hvis du lurer:)?

Da blir det vogn så tenker jeg å spørre i "luka" når jeg kommer om dem tenker jeg kan ta den med inn. Blir så utrolig stressa i slike situasjoner hvor jeg er litt usikker så tror jeg ser veldig klumsete ut om jeg plutselig må begynne å løfte han ut av vogna, ta med verdisaker, finne ut av hvor vogna kan stå osv..hehe
 
Jeg har sett folk med vogn hos legen:) må jo gå fint det tenker jeg:)
Jeg har bare sett spedbarn i bilstoler så føler alle kjører:wacky:
Jeg har bare oppkjøringen igjen selv, men rakk det ikke før mini ville ut av magen og nå er alt plutselig satt litt på vent her..
 
Da blir det vogn så tenker jeg å spørre i "luka" når jeg kommer om dem tenker jeg kan ta den med inn. Blir så utrolig stressa i slike situasjoner hvor jeg er litt usikker så tror jeg ser veldig klumsete ut om jeg plutselig må begynne å løfte han ut av vogna, ta med verdisaker, finne ut av hvor vogna kan stå osv..hehe
Det går så fint så! Lykke til hos legen!
 
Jeg har bare sett spedbarn i bilstoler så føler alle kjører:wacky:
Jeg har bare oppkjøringen igjen selv, men rakk det ikke før mini ville ut av magen og nå er alt plutselig satt litt på vent her..

Fastlegen min har kontor på et kjøpesenter, så er nok mange som gjør litt andre ting også når de først har kommet seg ut av hus;)
 
Vært hos lege med barnevogn :) går fint
 
Jeg hadde og med barnevogn. Ikke no problem [emoji3]
 
Jeg hadde og med vogn. Mini lå der mens legen tok GU. Hadde tatt bilstol om jeg bare skulle inn og tatt blodprøver. Men med legetime blir det ofte venting og da er der godt til mini å ligge i vogna.
 
Back
Topp