Barnevogn?!??!?! HJELP! !!!

Juni86

Glad i forumet
Hei jenter..

Aner ikke hvordan vogn type eller bilstol ja generelt ikke noe ang hva jeg blir velge osv... jeg har veldig liten bil så har sett på emmaljunga City cross og brio go... men er det noen som har erfaring med disse og er det noen som har anbefalinger med tanke på at jeg har liten bil:/

Hjelp!!!!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg vet ikke helt om vogn jeg, kjør på butikk å spør og prøv:)

City cross er et valg mange velger, jeg ville heller valgt emmaljunga ozone, og hatt vinterhjul til i tilegg. Den er kjempe lett i vekt og bedre å trille synes jeg.
ellers blir tfk veldig liten da. :)

Jeg anbefaler deg også å dra til butikken og prøve vognen i bilen din.
Så må du se litt ann på bruken. Kommer du til å gå mye i ulennt terreng, eller mest på vei.
Jeg har min favoritt nå, men neste år kan jeg ha en annen. Det er utrolig mange bra vogner der ute.
De fleste er bra på sin måte.

Eneste jeg anbefaler er å ikke kjøpe ei alt for stor og tung vogn. Selv om de er utrolig gode å trille med, er de et h.... å frakte inn og ut av bagasjerom. (små biler blir for små. Vognene får ikke plass) Men skal du ikke frakte vognen i bil, bare gå turer i det fri, så er det ett fett.

Vi gjorde det med førstemann, fordi jeg trodde at det beste var ei stor og robust vogn. Denne gangen skal vi ha ei som er lettere, og som ikke tar så stor plass som den andre. Er også mindre bag, men det spiller ingen rolle da vi ikke trenger store vinterposer på sommeren:)

Lykke til i vognjungelen...

Back
Topp