Barnevogn; flat eller ergo sete?

Nappy

Flørter med forumet
Hei. Ser at flere vogntyper bare kommer i ergo seter. Noen som har erfaringer med ergo vs flat på sportsdeler? Da vi fikk sistemann var det bare unntaksvis ergoseter, mens de som kan legges flat var desidert vanligst.

Vi trenger god plass til vognposer etc til soving på vinterstid. Er det plass til det i ergosetene? Er de gode å sove i?

Kom gjerne med flere fordeler og ulemper med de forskjellige typene.

Vi har begge deler. Gutten vår vil helst ikkje ligge flatt jo eldre han blei. (2år no) Så ergo og babyjogger som du kan justere med stropp e suksess her.

Vi har begge deler. Gutten vår vil helst ikkje ligge flatt jo eldre han blei. (2år no) Så ergo og babyjogger som du kan justere med stropp e suksess her.
Er ergodelen like stabil som flat? De ergosetene jeg har vært borti hadde mye bevegelse i festet i underdelen sammenlignet med den flate. Det ga mye bevegelse og ustabilitet. Kan jo muligens ha vært en dårlig modell

Vi kommer til å gå for flat da ergo blir så liten og trang i forhold. Er visst flere som har måttet kjøpe ny vogn da den blir for liten fortere enn antatt, er bl.a dårligere med plass til vognpose i ergo

Kjem an på kva vogn du velger. Kjøper du ei med god kvalitet så vil eg tru begge er like solide. Eg kjøpte brukt ergo til min eldre emmaljunga seinare då eg følte han satt bedre i den delen då vi byttet til sportsdel. Så verstefall selger/bytter du berre sportsdel med noken som har samme ønske.

Back
Topp