Barnevogn erfaringer :)

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Ja da har jeg rotet meg bort i barnevognsjungelen, å sitter igjen som ett stort spørsmålstegn o_O Vi går en del ut både på asfalt og på grus i skogen, så den må jo være god å trille begge plasser. Jeg tenkte litt på urban jungle. Tror det var den jeg hadde sist og var veldig fornøyd. Men så ser jeg at det har kommet vogner med fire hjul, der en kan bytte ut forhjulene etter behov. Noen som har erfaringer med disse? Liker heller ikke når skjermen er for åpen, siden det blåser en del her. :) Blir veldig glad om noen delererfaringer.

Kjenner meg igjen i det:) Vi har bare hatt vår siden september, men jeg må si jeg er fornøyd med den. Bugaboo buffalo er dessverre rådyr:( Men kanskje du klarer å få den billig brukt? Du kan låse de to første hjula slik at den blir enklere i dyp sand/grus og snø. Testa godt på snø denne vinteren. Skumhjul som gjør at du slipper punktering. Vi bor på Grünerløkka og den passer fint i bymiljø og mer ulent terreng synes jeg. Og så bruker vi det ekstra solkalensjhakket for å verne for vind og annet vær. Lykke til!

Kjenner meg igjen i det:) Vi har bare hatt vår siden september, men jeg må si jeg er fornøyd med den. Bugaboo buffalo er dessverre rådyr:( Men kanskje du klarer å få den billig brukt? Du kan låse de to første hjula slik at den blir enklere i dyp sand/grus og snø. Testa godt på snø denne vinteren. Skumhjul som gjør at du slipper punktering. Vi bor på Grünerløkka og den passer fint i bymiljø og mer ulent terreng synes jeg. Og så bruker vi det ekstra solkalensjhakket for å verne for vind og annet vær. Lykke til!

Men hvordan er det for barnet å sove i sports delen? :)

Glemte å si at det er viktig at det finnes bilsete som kan settes på understellet :)

Bugaboo eller Stokke trailz (kun bag)!

Jeg har en MB luxury collection, tror det er en urban jungle-type, og er ikke fornøyd. Den vogna kan du få gratis (neida, 5000kr skal jeg ha ;) ), bagen er så idiotisk. Den er kjempeåpen, og hengslete, og stoffet de har valgt å bruke trekker til seg absolutt ALT av går og lo. Så da må du kjøpe 20stk klesruller i samme slengen.

Vil anbefale Emmaljunga city cross, den er litt tyngre, men klarer alt av terreng og vær og uvær :)

Det er ikke mange vogner som man kan bytte ut forhjulene på. Ville sett på Britax go next, den er kjempefin! Dyr da, men du kan finne den på tilbud. Kommer også en ny versjon til våren som heter Britax Go Big. Den ser så fin ut!

Back
Topp