Barnevogn, emmaljunga?:)

92mamma

Betatt av forumet
Står litt i mellom to vogner som selges ikke langt unna. Dere med emmaljunga hva anbefaler dere? :)

Står mellom:
Emmaljunga city cross 2013 mod
Emmaljunga mondial 2011 mod

Og hva skal dere andre ha?

Aner ikke... Syns det er så mye å velge mellom. Men ønsker en vogn med god plass som er enkel å slå sammen og som ikke er for stor når den er sammenlagt. Må vel begynne å sondere terrenget litt snart tenker jeg :rolleyes:

Vi har emmaljunga edge duo 2015 med gitterunderstell. Litt tung er den jo men kjempe glad i den :) solid og god vogn. City cross sin bagdel mener jeg er mye mindre og sittedelen litt lavere nede. Men tenker at du må prøve dem. Selv om bag og vognen ser fin ut så er det understellet som er det viktigste. Hvilken et best for din høyde og dine behov?

Aner ikke... Syns det er så mye å velge mellom. Men ønsker en vogn med god plass som er enkel å slå sammen og som ikke er for stor når den er sammenlagt. Må vel begynne å sondere terrenget litt snart tenker jeg :rolleyes:
Emmaljunga er ikke liten sammenlagt :p men man får sjeldent alt

Jeg liker ikke City cross. Synes den er liten og har små hjul noe som ser litt merkelig ut

Vi har emmaljunga. Jeg liker den gode plassen i bagen, og muligheten for å sette opp setet i den når babyen begynner sette seg opp. I tillegg er sportsdelen fantastisk, har de "hakkene" på ryggstillingene, kan ha den begge veier, osv. Har prøvd mange vogner (8 stk!) men vil nå holde meg til min fantastiske emmaljunga edge duo mondial :)

Tror vi skal ha (brukt) City Cross, Mondial og Edge m.fl. blir for tunge å styre med. Vurderer også Brio/Britax S m i l e (måtte skrive det slik, ellers kommer det en smiley...) siden det er så godt med svingbare hjul foran når snøen forsvinner :)

Personlig ville jeg valgt mondial fordi jeg personlig opplever City bagen som kort og trang. Mondialen er for meg en mer moderne utgave av Edge Duo, som jeg liker veldig godt :)

Vi har Mondial Delux, god størrelse på bag, god på vinterføre og utseende var avgjørende for meg den gang..
Nå blir det bugaboo donkey itillegg til enmaljungaen:)

Velger emmaljunga mondial duo med deluxe understell 2017 modell :) har forelsket meg helt I den pga størrelsen, høyden og egenskaper på vinterføre :)

Back
Topp