Hei dere! Jeg er helt ny her, men har også termin i mai. Jeg var på forumet i forrige svangerskap, men det endte med en spontanabort i april, og etter det trengte jeg en forumpause. Men nå begynner jeg å få så mange spørsmål at det kan være greit å henge litt her igjen
Først lurer jeg på om dere har kjøpt barnevogn, hvilke hensyn dere tok, og om noen av dere har barn fra før og derfor erfaringer med vogner.
Her er vårt utgangspunkt:
-vi bor i by,
-bor i andre etasje uten heis, så bagen må bæres opp en litt trang trapp,
-vil ha fire hjul
-vi er begge nokså høye (176 og 186cm)
-jeg vil ha en det er greit å ta med på bussen (som ikke er for tung å vippe opp den kanten når jeg går på)
-men vi kjører også bil, så den må være enkel å legge sammen. Vi har for øvrig nokså stor bil, så selv om det er flott om vogna blir liten sammenlagt er ikke det det aller viktigste.
Noen som vil hjelpe meg med tips og råd?
Først lurer jeg på om dere har kjøpt barnevogn, hvilke hensyn dere tok, og om noen av dere har barn fra før og derfor erfaringer med vogner.
Her er vårt utgangspunkt:
-vi bor i by,
-bor i andre etasje uten heis, så bagen må bæres opp en litt trang trapp,
-vil ha fire hjul
-vi er begge nokså høye (176 og 186cm)
-jeg vil ha en det er greit å ta med på bussen (som ikke er for tung å vippe opp den kanten når jeg går på)
-men vi kjører også bil, så den må være enkel å legge sammen. Vi har for øvrig nokså stor bil, så selv om det er flott om vogna blir liten sammenlagt er ikke det det aller viktigste.
Noen som vil hjelpe meg med tips og råd?