Barnevogn, brukt eller nytt?

Kjøpte ny sist, bruker den denne gangen også. Selv om jeg egentlig har veeeldig lyst på ny, men litt drøyt å bruke nesten 9000 på samme vogna bare i annen farge [8D][:o]

kjøpte ny emmaljunga edge duo combi eller hva den heter til storebror. kommer til å bruke den[:)]
har også emmaljunga nitro city, den har vi bare sportsdel til, så har kjøpt ny city bag til den. tenkte at den er lett å ha med seg rundt omkring[:)]

ORIGINAL: Alsinka

Ser på finn.no at folk har vogna si (helt ny) maks 1 år, mange av de.... Skjønner ikke helt den der jeg, kjøpe ny vogn som holder i tre, men bytter ut etter ett år...

folk vil nok prøve noe annet! [:)] jeg har hatt maaange vogner! på jakt etter den perfekte! [;)]

vi kjøpte ny når vi fikk Martine for 1 år siden... (ville da ha ny pga at vi tenkte den kom til å brukes til mer enn en unge uansett, så var verdt pengene..).

Men har kjøpt en brukt tvillingvogn nå, siden vi får to som er så tette.. gadd ikke bruke så mye på å kjøpe ny vogn, når Martine går i barnehage likevel, for da vil ikke tvillingvogna bli brukt sånn KJEMPEMYE uansett tror jeg... og det er jo litt begrensa hvor lenge den vil bli brukt også..

Men er det bestillingstid på Emmaljunga-vogner der dere er fra?
Her er det gjerne minst 3 måneder i forveien du må bestille, sånn for å få det tidsnok til fødsel og slikt!!

Vi kjøpte ny, fordi jeg hadde solgt vogna etter datteren min. Trodde vi var ferdige[;)] Vi kjøpte Emmaljunga i Ski og fikk den 2-3 uker etter vi bestilte den.

Synes brukte vogner er ganske dyr egentlig, de er jo faktisk brukt og det er som regel ikke garanti på dem lenger. Nei takk.

Har kjøpt ny city cross

Vi har kjøpt ny vogn til vår førstefødte (litt tidlig ute, men greit å fordele litt kostnader)[:D].
Vi har kjøpt Stokke xplory, og synes den var ganske dyr. Har sett på finn.no ang. brukte vogner, og synes at å betale 3000-7000 for en brukt feks 2005 modell brukt til to barn er altfor dyrt. Har ikke funnet en eneste brukt vogn som er rimelig i forhold til en ny. På Barnas Hus så har de hatt opptil 50% på en god del modeller nå i januar/februar. Man får kanskje ikke den farven man vil ha, men det ender jo på samme prisen som folk skal ha for sine brukte vogner på nettet.

vi kjøpte ny til førstemann så vi kommer nok til å bruke den denne gangen også. Mulig vi må ha en søskenvogn også, og da kjøper jeg jgerne brukt da den ikke kommer til å bli brukt like mye.

Vi skal satse på brukt, koster jo så mye med ny... Skal bygge oss hus også i løpet av året... Angrer som ei bikkje på at vi ikke kjøpte NY til eldstejenta oss!

Vi skal også kjøpe ny og angrer også litt på at vi ikke kjøpte ny da snuppa ble født... for den vi har hatt til henne er utslitt nå. Har ikke helt bestemt meg for om det blir en ny brukt eller helt ny, men det siste frister jo mest....

Her blir det å bruke vogna etter storebror.
Er fortsatt like fin og ville ikke byta den bort for alt i verden[;)]

Alsinka!

Bestillte min i slutten av Januar, og får den til 1. April.. Veldig forskjellig hvor lang leveringstid det er, jeg kjøpte i spesialserie på både bag (Charleston) og sportsvogn del (Polar Performence), og da ble leveringstiden lang. Men på enkelte farger er det kun snakk om 3-4 uker leveringstid.
Emmaljunga fabrikken har stengt på sommeren (fellesferie), så om man skal ha høstbarn bør man i alle fall være tidlig ute :)

Arvet vogn av søstera mi til minstemann. Denne gang må vi ha søskenvogn, så da kjøper vi ny.
Foreslo til mannen å kjøpe brukt eller fra utlandet for å spare penger, men det ville han ikke. Er han som betaler så da går jeg gladelig med på ny [:D] og greit å ha kjøpt her hjemme dersom noe skulle være galt med vogna.
Vi skal kjøpe TFK twinner twist duo.

Vi skal bruke en av vognen etter førstmann, den er vel 1 1/2 år gammel, fin som ny. Også kjøper vi brukt søskenvogn på finn.no. Gidder ikke bruke masse penger på ny, skal nok ikke bruke den så mye[:)]

Back
Topp