Barnevogn, brukt eller nytt?

Vi skal satse på brukt, koster jo så mye med ny... Skal bygge oss hus også i løpet av året... Angrer som ei bikkje på at vi ikke kjøpte NY til eldstejenta oss!

Kjøpte ny sist og har kjøpt ny nå[:)]

Har kjøpt brukt, men fikk med garantien. [:)]

Ny, ny og ny[;)]

Solgte den mini hadde og kjøpte ny 3hjuling til han. Ny søskenvogn også blir det ny vogn til bebin og[;)]

Ser på finn.no at folk har vogna si (helt ny) maks 1 år, mange av de.... Skjønner ikke helt den der jeg, kjøpe ny vogn som holder i tre, men bytter ut etter ett år...

Bruke den vi har til storesøster, hun har en "billigvogn" å ha i Bhg. Bagen på vogna er aldri brukt så da blir den jo litt ny :)

Kjøpt splitter ny her og :) Siden jeg er ekstremt kresen, og ikke kunne finne den jeg ville ha brukt... Noe med følelsen å ha noe nytt og ubrukt å da! Men kommer nok til å kjøpe en billig brukt en til å ha i BHG etterhvert ja :)
Kjøpte forresten Emmaljunga City Cross, superfornøyd!

Men er det bestillingstid på Emmaljunga-vogner der dere er fra?
Her er det gjerne minst 3 måneder i forveien du må bestille, sånn for å få det tidsnok til fødsel og slikt!!

kjøpte ny vogn! [:D]

Kjøpte ny til storesøster, bruker den denne gangen [:)]

ORIGINAL: Alsinka

Men er det bestillingstid på Emmaljunga-vogner der dere er fra?
Her er det gjerne minst 3 måneder i forveien du må bestille, sånn for å få det tidsnok til fødsel og slikt!!

Vi hadde tenkt å kjøpe brukt, men vi hadde bestemt oss for City Cross og jeg synes prisene for disse brukt er så stive at vi valgte å bestille ny.

Vi bestillte for halvannen uke siden og skal hente vogna i dag! [:D]Gleder seg[:D]
Så kan ikke si at det var lang bestillingstid. Men det de ofte gjør er at de spør når du skal ha vogna og så gir de deg en garanti for at da skal de ha vogna klar. Det spurte de oss om, men vi sa vi ville ha den så fort det lot seg gjøre..

Men det kan vel komme an på om den modellen dere vil ha finnes på lager hos Emmaljunga eller om du må vente til de skal produsere den modellen på nytt. Men uansett tror jeg ikke det er normalt med 3. måndr. Kan heller ikke skjønne at det skal være så stor forskjeller på ulike steder i landet??

Skal bruke den vi kjøpte til storebroren for snart 2 siden. Kjøper ikke noe ny når jeg allerede har den perfekte vogn for oss[:D]

Til førstemann kjøpte vi bare brukte vogner[:)] Hadde en del av de før vi kjøpte en helt ny emmaljunga scooter til han[8D] Denne gangen har vi bestilt helt ny til babyen, alle vognene, bortsett fra den scooteren vi kjøpte ny, etter førstemann er jo solgt[:)] Blir city cross her denne gangen, og jeg syns prisene for en brukt er ganske stiv. Også har jeg litt dårlige erfaringer med å kjøpe brukt[:)]

Har kjøpt ny.. :D Kom over et vogntilbud og falt pladask for Brio Happy Duo.. :D Så det ble en helt ny her, men så er det vår første baby og da.. :)

Back
Topp