DiaOgGravid
Blir kjent med forumet
Hvordan velge barnevogn og bilsete
Eller utstyr generelt ? Det finnes jo ett hav der ute å velge mellom… og jeg blir ikke klok.!
Vet det er tidlig, men prøver smått og begynne å planlegge. Jeg kommer ikke til og kjøpe noe enda. Men siden jeg er alene. Må jeg prøve å planlegge innkjøp og hva jeg trenger.
Dere som har barn fra før av. Hva slags utstyr hadde dere bruk for, og hva var unødvendig ?
Eller utstyr generelt ? Det finnes jo ett hav der ute å velge mellom… og jeg blir ikke klok.!
Vet det er tidlig, men prøver smått og begynne å planlegge. Jeg kommer ikke til og kjøpe noe enda. Men siden jeg er alene. Må jeg prøve å planlegge innkjøp og hva jeg trenger.
Dere som har barn fra før av. Hva slags utstyr hadde dere bruk for, og hva var unødvendig ?
Bilstol er ekstremt viktig å få prøvd i bil, en må kunne få riktig helling på bilstolen. Alle biler er ulike, noen har feks veldig bratte seteputer som gjør at mange bilstoler ikke passer.
babyseng, stellebord, bleier, salver, vugge, babynest, vogn, newborn seat og tripptrapp stol og klær (mest bodyer og strømpebukser). Det som ikke ble brukt var klær med hetter og ikke så mye gensere. Hjemme var det mest strømpebukse og body.