Barnevogn - Basson

AnThoo

Forelsket i forumet
Er det noen av dere jenter som har noe greie på Basson barnevognene? Jeg har veldig lyst på Emmaljunga duo, men har funnet ut at jeg heller vil kjøpe en bagvogn med 4 hjul til vinteren og en med 3 hjul til sommeren så da blir det litt bortkastet og kjøpe en duo vogn.. Også fant jeg en veldig fin Basson vogn igår der man kunne velge om man bare ville ha bagdelen eller begge delene, smart tenkte jeg [:D] Jeg så på Basson Roma og Basson Grande [:D]

kor man får sett dei vognene da??har hørt om dem men aldri sett dei....vi skal mest sannsynlig ha emmaljunga city cross..

Jeg så noen på Buskerud storsenter, så spareland barn og utstyr tror jeg det heter [:D]

jeg har basson til gutten min:) den har jeg vert kjempe fornøyd med!! veldig god vogn,og stor bag,som er praktisk siden vi får vinter barn og skal ha pose oppi:)

ORIGINAL: Luna_girl

jeg har basson til gutten min:) den har jeg vert kjempe fornøyd med!! veldig god vogn,og stor bag,som er praktisk siden vi får vinter barn og skal ha pose oppi:)

Hvordan Basson vogn har du? Jeg tittet på vognen, god plass, det er noe av det jeg ser etter :) også synes jeg prisen var veldig grei [8D]

den ligner på den jeg tenkte på :) Denjeg så på heter Parma, så blir nok den [8D]

Back
Topp