Barnevogn audi a1

MH87

Første møte med forumet
Hei,

Helt ny her :)
Førstegangs gravid med termin 17/2-19 :)

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med barnevogn og Audi A1?
 
Velkommen til oss! :D har termin 18.02, så da er vi nesten helt likt! Har ikke prøvd den bilen der, men er medlem i bilkollektiv, og har prøvd noen biler derfra. Mener vi fikk trøkka vår baby jogger City elite inn i en Toyota yaris en gang, men da tok vi nok av hjulene (veldig enkelt, så ikke noe stress å gjøre). Ellers bruker vi mer auris nå, og der er det i alle fall utrolig hvor mye barnestæsj som lar seg dytte inn :p du kan sikkert få prøve vognene i bil når dere handler en! Vi fikk i alle fall teste bilstol fra barnas hus i bilen før vi kjøpte, og barnevogn er jo et såpass stort kjøp at dere helt sikkert får teste å pakke den i bil også!
 
Spørs helt an på hvilken vogn du vil ha [emoji5] Emmaljunga er kjent for å være stor og tung, kanskje ikke den mest praktiske vogna for en litt mindre bil[emoji28] Har selv både Landcruiser og BMW SUV, så her er nok ikke bagasjeplassen noe problem. Har både Emmaljunga og babyjoggers City Elite, og sistenevnte er nok mye mer lettvidt å ta med seg, samt den tar mye mindre plass [emoji23][emoji4]
 
Vi har en liten golf gte, en av de vognene som passer best og hvor det også er bittelitt plass igjen er Bugaboo Buffaloo. Fox er sikkert også like petite siden den skal erstatte Buffalooen?
 
Velkommen :)
Jeg hadde Polo da vi fikk første, og jeg fikk så vidt vår emmaljunga City cross baki der :hilarious:
Hvis du vet hvilken vogn du skal ha, så er det mange butikker som lar deg prøve både det ene og det andre ;)
 
Velkommen :)
Jeg hadde Polo da vi fikk første, og jeg fikk så vidt vår emmaljunga City cross baki der :hilarious:
Hvis du vet hvilken vogn du skal ha, så er det mange butikker som lar deg prøve både det ene og det andre ;)
Ja, jeg får jo også emmaljungaen inn når du sier det. Bare at hjulene må taes av og det ikke er plass til noe annet i bilen [emoji23] Men ja, de vet ofte dette i butikken og du får helt sikkert prøve også!
 
Ja, jeg får jo også emmaljungaen inn når du sier det. Bare at hjulene må taes av og det ikke er plass til noe annet i bilen [emoji23] Men ja, de vet ofte dette i butikken og du får helt sikkert prøve også!
Det var det jeg måtte også:hilarious: Nei, da er det vogn og stelleveske :p
 
Back
Topp