Barnevogn-3 elr. 4 hjul

Starta en lignende tråd her inne for litt siden, og ble overraska hvor mange som sa tre hjul var best!

Jeg kommer til å bruke vogna mye på tur, og er fast bestemt på at fire hjul er bedre enn tre:D men mulig det bare er fordi jeg aldri hadde trehjulinger med forrige, og gjerne vil ha det jeg er vant med:D og jeg syns det er bemerkelsesverdig vanskelig å finne vogn med fire hjul med luft i, faktisl! Nesten alt er med tre hjul, eller med sånne små manøvrerbare hjul foran. Det vil jeg egentlig heller ikke ha:P Men har ikke kjøpt vogn enda da, så får se hva det blir til:)

4 hjul! syns de er mer stødig... og enklere å trille :)

Starta en lignende tråd her inne for litt siden, og ble overraska hvor mange som sa tre hjul var best!

Jeg kommer til å bruke vogna mye på tur, og er fast bestemt på at fire hjul er bedre enn tre:D men mulig det bare er fordi jeg aldri hadde trehjulinger med forrige, og gjerne vil ha det jeg er vant med:D og jeg syns det er bemerkelsesverdig vanskelig å finne vogn med fire hjul med luft i, faktisl! Nesten alt er med tre hjul, eller med sånne små manøvrerbare hjul foran. Det vil jeg egentlig heller ikke ha:p Men har ikke kjøpt vogn enda da, så får se hva det blir til:)

Åja, ikke sett den tråden jeg;)

Høres ut som du beskriver meg:PHelt enig;)

Hadde 4 med eldste. En simo jeg arva. God vogn altså.

Men hadde en 3 hjuling med minsta og jeg syns den var lett og god å trille. På både snø, mark og asfalt. Jeg syns heller ikke den var ustødig. Tippa aldri for meg :)

Men er vel smak og behag.

3 hjul, 4 hjul er så tungt og grusomt. 3 hjul fungerer overalt.!
3hjulingen min velta aldri

4hjul! Kun hatt det fast selv. Men flere ganger hatt forskjellige 3hjulinger til låns og aldri blitt fortrolig med det. Kan være jeg har vært uheldig med de jeg har lånt da.

Jeg er så strålende fornøyd med min 3hjuling, at jeg ikke kunne tenke meg noe annet! :)

4 hjul. Grunnet stabiliteten, og der vi skal bruke den. passer vårt behov best :)

Jeg foretrekker 4 hjul, men har bare prøvd en 3 hjula da...

Syns ikkje tre hjul er fint rett og slett, og syns dei veltar altfor lett.
Einaste trehjulingen er har likt er ei med veldig store hjul (kjem ikkje på kva den heiter), type joggevogn, men fin var den jo ikkje;)

4 hjul. Mer stødig og bedre på forskjellig underlag, mistenker jeg. Hadde av og til vært greit med tre hjul på kjøpesenter, men der er jeg uansett sjelden med vogn.

Foretrekker 4 hjul, hvor de to foran er låsbare/dreibare. Synes 4-hjuling er mye stødigere enn trehjuling. Spesielt på vinterføre. :)

4 hjul p.g.a. stabiliteten. De 3 hjulingene jeg har erfaring med velta så lett

Er storfornøyd med trehjulingen vår med svingbart/låsbart hjul. Stabil og grei vogn som passer til vårt bruk (som er alt fra kjøpesenter til skogsveier). Har trillet på noen firehjulinger med faste hjul, og synes det er utrolig tungvint ;-) Men det handler vel om hva man er vant til.

Jeg er så strålende fornøyd med min 3hjuling, at jeg ikke kunne tenke meg noe annet! :)
Enig! Hadde 4hjuling frem til mellomste var 1,5år. Går aldri tilbake til den! 4hjul føles tryggest som sovevogn i bhg!

Vi gikk forresten masse turer i skog og mark og det var aldri noe problem
Er kun quinny 3 hjulene jeg har vært borti spm velter. Ingen andre 3hjulinger har velter i bhg jeg jobbet i heller

Back
Topp