Barnevernspedagoger/Sosionomer

dytter!Lurer også[:D]

Jeg er sosionom, jobber i kommunalt barnevern. Tjener nesten 330 000 i året, og da har jeg åtte års ansiennitet og videreutdanning - så man kan ikke akkurat si at vi tok jobben bare for pengene, ligger nok litt idealisme der også...[;)][8D]

jobber som miljøterapeut på ei verna bedrift for PU.... bare dagtid, ingen helger eller helligdager.. Jeg har 304 800 i året... med 4 års ans.

jobber på sosialtjeneseten og har 10 års ansinitet ca 340 000

Jeg er arbeidsledig jeg [:(] Jobber litt som lærervikar på en skole et stykke herfra, men er virkelig ikke lett å få seg jobb her. Få jobber og mange søkere, der de aller fleste er eldre enn meg og mye mer erfaring. Har søkt på jobber som er inntil en times kjøretur herfra, men det er jammen ikke lett... Skulle ønske jeg også fikk en jobb snart. Dvs, nå skal jeg jo ut i permisjon igjen om noen måneder da, men etter det... Jobbet som førskolelærer i en barnehage fra jeg var ferdig med skolen i 2006 og fram til mars 07 da jeg gikk ut i permsjon med snuppa. Etter permisjon har det vært umulig å få jobb, så har bare jobbet litt som lærervikar. Kommer tydeligvis ikke langt med gode karakterer så lenge en ikke har erfaring...[:(] Så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med hvor mye en tjener og sånn... Er barnevernspedagog forresten.

jeg jobber som miljøterapeut i buf-etat og tjener 347 700 pr år pluss turnustillegg på ca 34000

ORIGINAL: Draw

Eg driver å skal vlge mellom barnevern og sosionom no. Kven tena mest egentlig? [8D] Og er det eine lettare å få seg jobb som enn det andre?