Mamma98
17år, kjæreste, bonusmamma og venter barn mai 2015
Har en gammel barnevernsak pågående på meg, jeg er 16, og 9. og 10. klasse var jeg borte fra skolen store deler av tiden, grunnet utmattelse, depresjon og spiseforstyrrelser. Så kom jeg meg igang på skolen, og begynte på videregående nå i høst. Saken skulle avsluttes nå i høst, men så er jeg blitt gravid, og har pga dette sluttet på skolen. Men nå nekter barnevernet og avslutte saken min pga jeg har slutta på skolen. At jeg er gravid er en hemmelighet, sier det er pga legen min har rådet meg til det, og det gjorde hun også pga høyt blodtrykk og økt hjerterytme, for at det skulle få en sjanse til å bli mer normalt, og at det ikke skulle være fare for barnet, når jeg gikk Teknikk og Industriell produksjon på videregående. Så lurte jeg på, hvis jeg ikke får avslutta saken min, før magen begynner å vise, hva gjør jeg? Kan barnevernet lage sak på meg og mitt barn? Kan de ta han/henne fra meg pga gammel sak på meg, som egentlig skulle vært avsluttet? .. Jeg skal selvfølgelig begynne på skolen igjen, jeg må bare være hjemme til barnet mitt er stort nok til at jeg kan det, og jeg er mer motivert enn noen gang for barnet mitt sin skyld, for å gi det en bra framtid. Jeg er bare så redd barnevernet skal ta det fra meg, for det er ingenting jeg ønsker med enn å gi barnet mitt alt, og være den beste mammaen for barnet mitt jeg bare klarer.. Jeg elsker denne lille skapningen over alt på jord allerede..jeg vet ikke hva jeg gjør hvis jeg ikke får avslutta saken min.. er så redd..