DramaQueen
Forumet er livet
Noen som har peiling på katter, hvilke rasekatter er barnevennlige? Pris? osv... [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trine81
Jeg har en hellig birma og den har vært helt fantastisk med sønnen min. Hadde jeg skullet skaffe meg rasekatt igjen hadde jeg gått får den... koster ca 7000kr tror jeg
ORIGINAL: Ugla med julekule
De sier Ragdoll er barnevennlige katter (Ingen regler uten unntak selvsagt...men det gjelder jo alle)
Og i tillegg er det en NYDELIG katt :)
ORIGINAL: smash
Skipskatter! De er supersøte og billige!! Ligger vel på 2-3000!
Regnes skipskatter for rasekatter?
Moren til vår katt hadde hatt ett kull med skipskatter sa hun som ga oss den. De hadde ekstra tær..skjønte det var eneste forskjell?
Er på TYNN grunn her altså...
Regnes skipskatter for rasekatter?
Moren til vår katt hadde hatt ett kull med skipskatter sa hun som ga oss den. De hadde ekstra tær..skjønte det var eneste forskjell?
Er på TYNN grunn her altså...
Ja, det er egne raser [:D] Jeg hadde en skipskatt for et par år siden, og i papirene hennes, stod det rasekatt.
ORIGINAL: Chumalunga
Tror ikke det går så mye på rase, men hva slags sosialisering kattungen har fått gjennom oppveksten. Velg deg en kattunge som er vokst opp i en familie med små barn, som har hatt dem rundt seg hele tiden, blitt kost og herjet med! Selv driver jeg oppdrett av tre forskjellige raser (Maine Coon, Norsk Skogkatt og Bengal) og ALLE mine avkom har vokst opp til å bli familiekjære barnevennlige katter, fordi de er blitt sosialisert til det fra dag 1.
Har møtt både Ragdoll og Hellig Birma med helt ufordragelig gemytt, som jeg aldri hadde latt være alene med sønnen min (men har møtt mange trivelige også!) - det går mer på kattens personlighet enn på rasen.
Tror ikke det går så mye på rase, men hva slags sosialisering kattungen har fått gjennom oppveksten. Velg deg en kattunge som er vokst opp i en familie med små barn, som har hatt dem rundt seg hele tiden, blitt kost og herjet med! Selv driver jeg oppdrett av tre forskjellige raser (Maine Coon, Norsk Skogkatt og Bengal) og ALLE mine avkom har vokst opp til å bli familiekjære barnevennlige katter, fordi de er blitt sosialisert til det fra dag 1.
Har møtt både Ragdoll og Hellig Birma med helt ufordragelig gemytt, som jeg aldri hadde latt være alene med sønnen min (men har møtt mange trivelige også!) - det går mer på kattens personlighet enn på rasen.
Mye tar du får en kattunge med avls forbud?