Barnevennlig hjem

Endelig_babylykke

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Oktoberfest 2024 ❤️
10152B3F-8F1F-42AA-9CFA-910A8F90310D.jpeg
Slik så lekekroken ut for en måneds tid siden. Nå er speilet fjernet, for det hadde han ikke interesse for lengre og matten og lekene er plassert midt på gulvet nå når han sitter selv og åler/kryper rundt i rommet. Bøkene står i vinduskarmen bak sofaen, og han klatrer opp og henter bøker selv som vi leser oppi sofaen :smug:

Jeg kunne kalt denne tråden «barnesikring», men da hadde det bare kommet kjedelige greier inn i tråden. Jeg vil jo også se alle lekekroker, barnerom, bokhyller osv.
Her er det kort sagt plass til alt som har med barn og hjem å gjøre.

Vil du dele noen bilder?
 
20220712_183850.jpgLekekroken i stuen har med tiden blitt litt mer enn en krok :laughing002 Men der koser de seg:Heartred
 

Vedlegg

  • 20220712_162621.jpg
    20220712_162621.jpg
    1,7 MB · Visninger: 14
Så koselig :love2 Holder de seg i kroken der eller?Jeg har ikke krok til min lenger for han åler seg bare rundt over hele rommet:hilarious:
Holder seg der en liten stund :laughing002 Lekene har fast plass der, så er der de finner dem før de spres utover hele stuen :laughing002 Lillesøster klarer å holde seg i kroken lengst, da storesøster sine leker er sååå spennende å se og ta på :hilarious::Heartred
 
Så fint dere har det ❤️ jeg ser for meg at dere også har et fint organisert hjem ELLERS også :p sånn er det ikke her. Men liten stue og, så.
 
Back
Topp