Barnevakt

MissQuinn

Forelsket i forumet
Hvem har dere skaffet til å være barnevakt på bryllupet og natten..

Merker æ stresser med å finne folk til å passe guttene

Jeg fikk svigerforeldrene til søsteren min til å passe sønnen vår. Vi har kjent de lenge, er koselige folk og de har selv barnebarn som de har mye på overnatting. Så stolte helt og fullt på de [:)]

Vi sliter også med det samme[:(]
De som jeg stoler på skal liksom være med i bryllupet....
Huff ikke lett det der og jeg merker jeg stresser mer og mer med det[&:]
Men håper jeg finner utav det[:)]

Vi skal ikke ha barnevakt, vi skal gifte oss i utlandet mens vi er på ferie, ungene får være opp så lenge de orker. Så legger vi minstejenta i vogna når hun blir trøtt [:)] Men nå skal vi ha det veldig uformelt på en restaurant da [:)]

Ååh det hørtes fint og romantiskt ut[:)] Kan jeg spørre om hvor i utlandet dere skal gifte dere?[:)]
Blir det bare med forlovere eller kommer flere i familien også?? Kjempe stilig!![:)][:)]

ORIGINAL: sunflower87

Ååh det hørtes fint og romantiskt ut[:)] Kan jeg spørre om hvor i utlandet dere skal gifte dere?[:)]
Blir det bare med forlovere eller kommer flere i familien også?? Kjempe stilig!![:)][:)]

Vi skal gifte oss på Bornholm (dansk øy) Nærmeste familie (søsken med barn, foreldre og besteforeldre) skal være med. Vi har leid 2 feriehus som vi skal bo en uke, også gifter vi oss en av dagene[:)] Så har vi sagt til alle andre at det bare er å komme men de må ordne med overnatting selv... Jeg skal ha søstrene mine som forlovere[:)] Vi gleder oss veldig, er veldig oss å gjøre det sånn. Vielsen skal vi ha på stranda[:)]

Vi har å spurt den "gamle" dagmammaen vår...
Hun og samboer'n skal også være med i bryllupet som assistanse under middagen og på kaffen :)

Vi hadde tremeningen min som knerten kjenner godt, som også har jobbet litt i barnehageen han går i.

Pedagogen i barnehagen til ungene. [:D]

Vi skal vær i sommerhuset til besteforeldrene mine (alle gjestene sover her eller i hytter på campingplassen like ved) å der skal "kjøkkenhjelpen" (mammas 2 bestevenninder) passe på han etter han har lakt seg..

huff, kjenner jeg tenker veldig på det samme selv!!!
og finner INGEN gode løsniger!
hun ene på barselgruppa har tilbytt seg, så jeg får tenke og føle litt på den.... :)

ellers får jeg høre med de svigerinna mi, og søskenbarnet mitt, som også kommer med små barn.....

jeg spurte ei venninne av meg, på grunn av at mini har astma og får hjertemedisiner. hun er ikke så god venninne, så vi vurderte heller å ha henne som barnevakt i stedenfor i bryllupet.

Akkurat det der har jeg tenkt mye på også. De vi stoler på og kjenner godt skal jo være i bryllupet.. Vil ikke at hvem som helst skal passe dem heller. Ungene skal jo være med på feiringa frem til leggetid, men etter det må de hjemover og i seng. Grubler FÆLT på hvordan vi skal gjøre det

Vi er så heldige at det er soveplasser der vi har festen, så barna legger seg der når det er leggetid. Tidligere på dagen må bare familie trå til å kikke etter dem... Litt spent på hvordan det går med en liten en på 3 mnd...

Faren til største gutten ( 6år) skal komme å hente han i 20 tiden.
Har spurt om ikke han kan ta med seg min andre gutt (2 år) så kan han fått sove til broren sin.
Samboern ønsker ikke at faren til største gutt skal ha begge, men er d eneste løsning så vil æ heller d enn å bruke ukjente.

Back
Topp