Barnevakt

Småsmurf

Gift med forumet
Hva er normalt å betale for barne vakt?[;)]
Har ei som snart er 16 som er aktuell.. Blir jo på kveld og morgen at hun tar ham, viss vi er ute osv. Hun må jo nødvendigvis overnatte her og da..[8D] 
Hva viss hun bare er kveld, samme pris eller?

Hva fikk dere når dere satt barnevaht? Aldri vært det jeg..

Jeg har aaaaldri vært barnevakt, så jeg aner ikke! [:D] Men syns ikke man skal overdrive det heller altså. Tenk litt på antall timer og slikt da?[:)]

Nydelig signatur forresten!

ORIGINAL: Drea89

Jeg har aaaaldri vært barnevakt, så jeg aner ikke! [:D] Men syns ikke man skal overdrive det heller altså. Tenk litt på antall timer og slikt da?[:)]

Nydelig signatur forresten!

Takk[:D] Men ikke noe slår den signaturen din, er bare nydeligst[:D]

Synes jo 500 høres mye ut.. Vet at veninna mi gir det til henne jeg skal ha, men hun er jo tanta hennes og, så tenkte at hun bare ga litt ekstra. Snakka med mora hennes angående det, og hun mente 500 var mye..
Blir jo ganske mange timer de gangen hun overnatter, i forhold til om hun bare sitter en vanlig kveld og vi kjørere henne hjem samme kvelden.. Så burde jo være forskjell på det ihvertfall?

Ved overnatting syntes jeg 400-500 kr er greit.
Kun på kvelden holder det med 300 kr.

Men det spørs jo litt, man må vurdere hvor mye ungen kommer til å være våken og om det er mye arbeid å passe på, eller om barnevakta bare kan sitte i stua og se på tv til dere kommer hjem.

Jeg fikk en gang 200 kr for å sitte barnevakt i 10 timer. Da var jeg vel 17 år. DET var kjipt det. Ungen var våken da de dro, og jeg sov ikke heller.

Back
Topp