barnevakt...

ORIGINAL: sarah sin mamma

ORIGINAL: *KidzMora*

Tja si det[8D] Hei forresten snuppa[:D]

heihei frøken...
vi må kanskje få åss barnevakt å ta oss en liten ein ei dag/kveld/mårraskvesst![:D][:)][;)]

Ja vi må det[:)] Komme dæ etter sist da?[8D]

sjelden vi har barnevakt. Om ekstrajobben min faller når sambo jobber sent, er snuppa med mamma noen timer. Om det skjer noe spesielt har vi barnevakt. Men sjelden bare for å slappe av og kose oss vi to. Det skulle vi gjort oftere[:D]

Jonas har aldri overnattet hos andre, men det hender vi har barnevakt i et par timer hvis vi skal noe. Utenom eksamener og møter så tror jeg vi har hatt barnevakt 3 ganger for å gå ut og spise/gå på kino.
Feste gjør vi som regel hver for oss, mens den andre er hjemme med Jonas..
Må innrømme at jeg ser fram til den dagen vi kan låne bort Jonas på overnatting. Men vi venter litt til, føler oss ikke helt klar for det ennå.

Jeg drikker ikke jeg da... men vi har barnevakt i ny og ne ja.. hvis det er noe vi skal. Kunne nok vært litt flinkere til å gjort litt kjærste ting [;)]

annen hver helg, shake shake [8D]
sjeldent jeg drikker da, men ute er jeg. enten kino, kafe, venner .. eller fest. det siste halvåret har jeg brukt det meste av mine barnefrie dager til lekser [X(]

Lucas er ofte borte hos min mor og stefar, sover over en gang i blandt også, men jeg har enda ikke hatt han borte for å feste, har ikke drukket enda

Vi drikker ikke så ofte og drikker vi så gjør vi det hver for oss. Har stort sett adlri barnevakt..Men vi får hvis vi spør men jeg liker ikke å spørre.

ORIGINAL: Tvilling74

Har barnevakt rett som det er vi,men vi drikker ikke selv om vi har barnevakt..
Vi bruker tiden til å slappe av sammen og kose oss på kino ol..

ORIGINAL: Tvilling74

Har barnevakt rett som det er vi,men vi drikker ikke selv om vi har barnevakt..
Vi bruker tiden til å slappe av sammen og kose oss på kino ol..

Har aldri barnevakt fordi svigerfamilien aldri gidder stille opp. Får derfor aldri tatt oss en tur ut eller drukket. Vil ikke drikke med ungene i hus

tror vi har hatt barnevakt over natten 4-5 anger siden andrine ble født..
vi er ikke av det slaget som er ofte ute kan man si..

har ikke noe problem med å få barnevakt her heller.[:)] men blir ikke så mye drikking her for det. Blir mest hjemmekos og spising ute sammen med venner[:)]

Vi får barnevakt når vi ønsker det. Både mine foreldre og hans foreldre stiller opp (samt oldeforeldrene), og innimellom spør de selv om ikke de kan få låne henne en natt eller to[:D]. Hun er 3 år nå, og lå over for første gang(til min mamma) når hun var 6 mnd[:)]

ofte egentlig..

Har barnevakt hele tiden nå for tiden. Lillemor er hos sin mormor et par timer på dagtid mange ganger i uka. (Mens jeg er på trening, eller overlapping når jeg er gått på jobb, og mannen ikke er hjemme ennå) Overnatting har vi vel ca en gang hver tredje mnd. Men det står ikke på tilbudet, vi har mange som gjerne vil passe[:)]

Det er ikke ofte.... Kan vel nesten telle på en hånd hvor mange ganger hu har vært på overnatting på 1 år.
(Får litt kjeft for at jeg er kjip på overnatting av besteforledre som gjerne vil ha hu)

Back
Topp