Barnevakt

MiniMandt

Forelsket i forumet
Septemberskattene 2023
Dette er noe jeg tenker endel på. Vi har få personer rundt oss som kan stille som barnevakt for at vi kan få litt tid til oss selv iblandt.
Hvordan gjør dere andre med samme problem med det?
Brukt sånne byråer, lagt ut annonse etc!?
Jeg sliter litt med å tørre å prøve noe sånt :p

Jeg har ikke brukt til barna mine, men har vært barnevakt og dagmamma gjennom sitly.com mener jeg siden het. :) har god erfaring med den tjenesten fra arbeidstakerperspektiv hvertfall!
Ellers blir det å spørre kjente om de har tips til barnevakter dere kan bruke :)

Jeg har ikke brukt til barna mine, men har vært barnevakt og dagmamma gjennom sitly.com mener jeg siden het. :) har god erfaring med den tjenesten fra arbeidstakerperspektiv hvertfall!
Ellers blir det å spørre kjente om de har tips til barnevakter dere kan bruke :)

Takk for svar :) Jeg satt faktisk akkurat å leste litt inne på den siden. Hvordan funker det egentlig ?

Takk for svar :) Jeg satt faktisk akkurat å leste litt inne på den siden. Hvordan funker det egentlig ?

Man oppretter en profil også kan man kontakte andre barnevakter/dagmammaer i nærområdet. Tror kanskje jeg hadde den betalte løsningen i perioden hvor jeg lette etter nye jobber. Har alltid gjort sånn at jeg har besøkt de som har kontaktet meg også blitt litt kjent før evt. barnepass en annen gang.

Både Sitly og dagmamma.no er sider hvor man kan opprette profil både som foreldre og barnevakt ☺️

Har dere noen som jobber i bhg som kanskje kan? Kanskje student eller assistent som gjerne vil ha litt ekstra penger på kveldstid? Har ikke gjort det selv altså, men da kjenner man hvertfall vedkommende og barnet er vant til personen. Jeg har jobbet på skole for multihandikappede barn og der var det et par ansatte som var avlastere enten en kveld eller en natt i blant :)

Back
Topp