Barnevakt

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Har dere barnevakt?
Jeg vurderer barnevakt fra hun er 7mnd ca, men vet ikke om det er for tidlig.

Trenger hjelp kanskje tre-fire timer i måneden om kvelden etter hun har lagt seg. Typ 1t en kveld i uka. Hun har per nå aldri våknet etter hun har lagt seg, men det kan jo endre seg.

Har tenkt til å trene (er 50m til treningssenteret og ser det fra stua), møte venninner, kino, frisør, tannlege o.l. Samt og rett og slett komme meg ut på kveldstid.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har barnevakt ganske ofte, både før og etter han har lagt seg, men det er besteforeldre da, så er 100 % trygg på dem, og han kjenner dem godt. Har ikke sovet borte hos dem enda, siden han godt kan våkne på natten.

Så lenge det er folk som du er trygg på, så tenker jeg at man kan ha det fra tidlig, er jo viktig at du får litt pusterom av og til og! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det å ha besteforeldre er en drøm og det aller aller beste, men det har vi ikke.

Jeg har tenkt å henge opp en lapp på universitetet her hvor det studerer en del nordmenn. Så evt treffe noen av jentene som henvender seg og plukke ut henne jeg liker best. Nå er det ikke sikkert noen melder seg da, haha. Jeg får tenkte frem til september, men merker mer og mer at jeg skulle hat én time i uka for meg selv ut av huset!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vil tro det går helt fint så lenge det er en fast. Jeg begynte jo faktisk i barnehagen da jeg var sju måneder, ble folk av meg å!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
har hatt litt barnevakt noen timer her og der, og 2 kvelder, men da har det vert besteforeldre/oldemor. Skal i bryllup i slutten av august, så da skal tanta og oldemor passe ho, kvir meg litt til å vere vekke fra henne et helt døgn!
 
Back
Topp