Barnevakt!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Dere som har barn fra før, hvordan gjør dere det når dere må haste avgårde på føden? Har dere planlagt dette enda?
Kom brått på å tenke på det nå:p

Hehe. Mamma og pappa kommer å tar ungene mens vi er på føden. Natt som dag. Sist gang kom de kl. 03 på natta.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Pappan min og søstra mi tar sæ av de som e heime sia man ska ha mamma og samboer med :)
Ho på 7 (snart 8) vill jo så gjærne bli med på fødslen men tror kansje ikke det er så veldig smart :P

Tror det blir enten farmor som passer storesøster eller mine besteforeldre som ser etter henne. Vi får se:)

Vi aner rett og slett ikke. Mulig hun bare må bli med om det skjer på natta.
Skjer det på dagen håper jeg mine foreldre kan komme å være med henne.

Dette har vi tenkt på ja. Mamma og pappa har sagt de kan passe henne. Men om det er på natten, vil de at vi skal kjøre henne til dem.. Noe vi syntes er helt tullete. Å vekke 2åringen for å kjøre dit, og legge henne igjen!?:-p Det funker ikke;-) Så vi får se:-)

Håper fødselen skjer på dagen mens guttene er i bhg, men ellers blir det nok svigers som kommer, eller så avtaler jeg med ei venninne om vi kan slippe de av der når vi kjører forbi! Sist gang gikk det helt fint, ei venninne kom på morgenen og passet eldstemann mens vi reiste på sykehuset!

Håper vi får noen til å komme hit evt, hvis det er tid til det.. Kjipt å bruke tid på å vekke og kle på. Og så skjønner han ingenting av hva som skjer stakkars.. :S

Får høre med svigermor eller pappaen min :P

Her kommer mamma eller svigers og passer, uansett når på døgnet det skulle skje :)

Her har en veldig bekymret bestemor som skal reise bort 3-10 mai (termin 12) passa på at både pappa, min bror og min søster er klare til å ta i mot jenta vår. Så her er alle mann klare dag som natt ;-)

Nå er situasjonen litt annerledes med meg, for jeg har ikke barn, men jeg har katt. Men katten trenger også "barnevakt" :p
Han krever en del, er veldig selskapssyk, og er fullstendig livredd for fremmede, så 1-2 uker før termin plasserer vi han bort hos tante, som han har møtt litt før, så får han bli hjemmevant der. Der får han bli til etter vi har kommet hjem fra sykehuset etter fødselen. ;)

Vi har heller ikke barn fra før, men vi har en selskapsyk hund. Har ei vennine som har sagt at de kan passe på henne, så sant ikke hun også føder da :P ellers så tenkte jeg å spør bror min, blir litt mer tungvint da med at han bor er stykke unna, men det ordner seg nok :P

Ikke kjempebra planlagt men har besteforeldrene og foreldrene mine i umiddelbar nærhet. Så her blir det liv i leiren uansett... :)

Svigerfar og stesvigermor bor rett ved siden av oss, ellers har vi mamma og resten av familien 10 min og 20 min unna, så er nok å velge i, innenfor nær avstand :)

Mamma har sagt hun kommer til Oslo en uke eller to før termin for å være parat til å ta lillemor. Hun bor i Arendal, så jeg håper jeg ikke får altfor tidlig fødsel! I såfall har jeg backup i søsteren min, med mindre hun drar på ferie akkurat da. Ordner seg nok :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Her har mamma og stefar ombestilt ferien sin for å kunne passe storesøster når fødselen starter :) de har ingen planer de fire ukene rundt fødselen! De er så søte :) har også svigerforeldre i umiddelbar nærhet om noe skulle oppstå! Gleder meg jeg :)

Vi vet ikke helt..men vi kjører forbi svigerfar på vei til sykehuset så eneste løsning blir og ta han med i bilen..
Håper alt skjer på dagtid og M er i barnehagen, da kommer svigers og henter der og tar han med hjem til oss.

Misunner dere som har familie til hjelp i nærheten! Blir greit i senere tid når dere har lyst på en date ;) lurer på hvordan vi skal ordne det...

Back
Topp