Barnevakt

MiaDenPia

Elsker forumet
Om få uker skal det være festligheter i byen, og mannen og jeg har snakket om att det hadde vært gøy å vætt der, men vi blir ikke helt enige om hvordan vi skulle gjort mht bv, moderen min har tilbydd seg (hun har vært mye i lag med mini) kan f.eks sove over hos oss

Jeg synes det virker allright men mannen vil gjerne att ungene skal sove hjemme hos henne

Evt hos hans mor

Eller att min mor er her og vi hos henne

Jeg kunne derimot ikke tenke meg å være vekke fra mini så lenge

Men storebror kunne f.eks sovet borte, og vi på gjesterommet her hjemme

Hva tenker dere om å være borte fra de små

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Er ikke aktuelt for oss enda. Ingen som kan passe han og har ikke noe spesielt som skjer framover. Men kan tenke meg at det dukker opp en gang og veldig spent på hvordan et blir. Kommer vel ikke til å klare å tenke på noe annet enn hva minien gjør. Samtidig så er det litt viktig og få tid for seg selv og med kjæresten :)

Jeg hadde ikke klart å være så lenge borte fra mini enda, men dette kjenner du på selv:) om du stoler på din mor og føler deg klar for det er det ingenting som står i veien for det.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Stoler på det gjør jeg men føler ikke klar for att mini skal sove borte ennå; men barnevakt i hjemmet er ok.vdet har hun vært før, da tok vi oss noen timer fri å gikk ut å spiste

Jeg ammer, og kan ikke være borte så lenge. Har bare tatt turer på butikken så langt. Sambo kal være barnevakt når jeg skal på julebord i desember, og da blir det vel orhåndspumpet morsmelk. Har festet nok i mitt liv, så jeg trenger ikke så mye tid borte. Vi har hjemmedate når mini har lagt seg nesten hver kveld :-) Hver sine lyster, men vi har heldigvis samme behov, og det er ikke å dra på byen.

Jeg er ikke klar for barnevakt enda. Mannen er veldig ivrig, men Veslejenta vår vil ikke ta flaske enda en gang...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er ikke klar for noe barnevakt med det første.. Ble helt stresset av å gå ned på butikken som ligger 5 min unna..:) Men om du føler deg klar så er det bare å hoppe i det. Men er enig med deg at den lille ikke skal sove borte så tidlig.. ville nok startet med barnepass hjemme.:)

Var faktisk i Bryllup sist helg. Var ganske urolig for hvordan det skulle gå.
Svigers passet lillemann. Dro i vielse, da hadde han fådd godt med mat før, såv hele tiden. Stoppet dær å matet han før middag/bryllupsfesten.

Hadde pumpet opp melk på forhånd, å prøvd med flaske på forhånd. Tok meg tre drikker til middag/fest, stoppet tidlig sånn at det gjikk bra mange timer før vi dro hjem med han, ville ha han om natten sammen med åss. Han var hele tiden bare 5 min unna så d var liksom trøsten om jeg skulle få veldig lengsel eller han skulle bli helt umulig passe.
Men de sa det gjikk supert å passe og de hadde storkost seg:-)
Sendte titt å ofte melding for å sjekke å roe mammahjerte:-)

Så det er noe du må føle på selv men hadde ikke klart hadd han dær hele natta å..

Tenker att storebror kunne overnatta borte, mens mor kan overnatte hjemme hos oss å passe mini, tar bar 15 minutter fra der det skjer å hjem til oss,

Men mannen er ikke helt enig

Tenker att storebror kunne overnatta borte, mens mor kan overnatte hjemme hos oss å passe mini, tar bar 15 minutter fra der det skjer å hjem til oss,

Men mannen er ikke helt enig

Men det er du som er mor og det er du som skal være trygg.. Hadde min mann prøvd å presse meg til noe jeg ikke følte meg trygg på så hadde jeg sagt at han kunne gå på fest aleine.:) Men det er meg

Jepp, får se å det blir til, regner med det blir mor min hos oss

Om få uker skal det være festligheter i byen, og mannen og jeg har snakket om att det hadde vært gøy å vætt der, men vi blir ikke helt enige om hvordan vi skulle gjort mht bv, moderen min har tilbydd seg (hun har vært mye i lag med mini) kan f.eks sove over hos oss

Jeg synes det virker allright men mannen vil gjerne att ungene skal sove hjemme hos henne

Evt hos hans mor

Eller att min mor er her og vi hos henne

Jeg kunne derimot ikke tenke meg å være vekke fra mini så lenge

Men storebror kunne f.eks sovet borte, og vi på gjesterommet her hjemme

Hva tenker dere om å være borte fra de små

Er ikke aktuelt her heller på noen måneder

Back
Topp