Barnevakt..

Curly

Forelsket i forumet
Hva er normalt/vanlig å betale i timen for barnevakt?
Er helt på bærtur når det gjelder sånn..har aldri hatt barnevakt til snuppa før..hun pleier som regel å være hos besteforeldrene sine,men det har skjedd så mye i familien det siste halvåret at jeg ikke har lyst til å belaste de for mye med barnevakt-mas..jeg er sikkert rar,men jeg er så sinnsykt skeptisk til det å skulle slippe en "fremmed" person inn i min leilighet og la den personen få ha ansvar for mitt lille gull helt alene..jah,jeg er panisk og hønemor delux..men kan ikke noe for det..har vondt for å stole på andre folk etter alt det som skjedde og skjer med bf...såh...men men...en gang må jo bli den første... føler jeg har behov for å komme meg ut en gang i blant,noen timer bare....så da har man ikke så mye valg igrunn... så derfor lurer jeg på hvor mye som er vanlig å betale... [;)]

Aldri trengt å betale for barnevakt jeg heller så har ikke snøring på hva som er vanlig jeg[:)]

ORIGINAL: Looney

Aldri trengt å betale for barnevakt jeg heller så har ikke snøring på hva som er vanlig jeg[:)]

Her har jeg betalt 200kr for noen timer gir ikke time pris..
Har enn vennine hun gjør det samme, skal de på kino betaller de 200kr skal de ut å spise og ut på byen så 500kr..

Back
Topp