barnevakt spm.

dalensjenta

Betatt av forumet
Lillegutt (7mnd) har de siste nettene våknet masse og brukt litt tid på å få sovnet igjen (forkjølelse og to tenner på vei),

På Lørdag skal han sove over hos sambos far. Ville dere heller utsatt overnattinga til han sov bedre om natta? Han har aldri sovet hele natta, våknet 2-4 ganger, men nå er det oftere og han er våken lengre enn vanlig.

Jeg spør hva dere ville gjort fordi jeg sa til sambo at jeg ville helst vente til han sover normalt igjen. Mens sambo mener det ikke gjør noe.

Hvis det ikke er noe veldig viktig dere skal så hadde jeg utsatt det til han sov bedre.

hadde hørt med den som skal sitte barnevakt ej rett å slett. hvis det ikke er bare at du vil være der for lille gullet. da syns ej du skal gjøre det!

Jeg ville hørt med barnevakten hva han mente jeg [:)]

jeg ville hørt me barnevakten jeg,men det er ikke sikkert at han sover like dårlig der som hjemme.. snuppa mi sover alltid best når hun sover hos andre[;)]

for å si det sånn, mini her hylte halv nettene, men sov 12-13 timer i strekk første gang hu sov hos mormoren sin. så kan gå veldig bra og[:D]

men kanskje greit å fortelle at det kan bli våkenatt for de da[8D]

ORIGINAL: RobinHood

Ville sendt han jeg, så lenge han ikke er syk =0)

Godt mulig han ikke våkner ofte der vet du, er som regel mammalukt og sånt som forverrer det [:D] Kos dere med en natt friii

Back
Topp