Barnevakt pris

Mamma2020

Betatt av forumet
Har vært borte i 5 timer nå. Barnevakten er min mor, men hun stiller ALLTID opp, og nå var vi i bryllup, så da føle jeg det er greit å betale henne. Hun bruker aldri å ta seg betalt uansett, men hun ble tilkalt i siste liten, så jeg føler det er det rette.

Hvor mye mener dere er nok? 250-500?

Har vært borte i 5 timer nå. Barnevakten er min mor, men hun stiller ALLTID opp, og nå var vi i bryllup, så da føle jeg det er greit å betale henne. Hun bruker aldri å ta seg betalt uansett, men hun ble tilkalt i siste liten, så jeg føler det er det rette.

Hvor mye mener dere er nok? 250-500?
Hvorfor ikke heller kjøpe noe til henne som hun liker? Mamma hadde aldri i verden tatt imot penger for å passe barnebarna, men hun hadde satt pris på en blomst, sjokolade, godt drikke, etc.

Hvorfor ikke heller kjøpe noe til henne som hun liker? Mamma hadde aldri i verden tatt imot penger for å passe barnebarna, men hun hadde satt pris på en blomst, sjokolade, godt drikke, etc.
Det var jo en god idé å:happy: hadde bensinpenger gått, tror du forresten?

Det var jo en god idé å:happy: hadde bensinpenger gått, tror du forresten?
Nå har ikke min mamma lappen, så pappa er sjåfør hvis hun/de skal hit. Pappa hadde nok ledd av meg hvis jeg kom med bensinpenger til han:P Tror heller jeg ville gått for noe meg personlig. Med mindre hun trenger bensinpenger da.

Nå har ikke min mamma lappen, så pappa er sjåfør hvis hun/de skal hit. Pappa hadde nok ledd av meg hvis jeg kom med bensinpenger til han:p Tror heller jeg ville gått for noe meg personlig. Med mindre hun trenger bensinpenger da.
Tusen takk for svar. Skal tenke på det:)

Invitere på middag en dag i stedet eller kjøpe blomster til henne tenker jeg :)
ville falt seg unaturlig å betale nærmeste familie for dette - det er det man har familie for. Og du kommer sikkert til å gjengjelde samme tjenester på et eller annet vis en gang i fremtida med å hjelpe henne når hun blir eldre.

Invitere på middag en dag i stedet eller kjøpe blomster til henne tenker jeg :)
ville falt seg unaturlig å betale nærmeste familie for dette - det er det man har familie for. Og du kommer sikkert til å gjengjelde samme tjenester på et eller annet vis en gang i fremtida med å hjelpe henne når hun blir eldre.
Så sant. Takk:)

Back
Topp