Barnevakt og mat

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Når man har barnevakt for en kveld som man betaler. Bør man da også sørge for mat, brus og snacks?
Hvis ja, hva bør man stå for?

(Snakk om voksen dame).

Ja men det trenger ikke være noe stort. Tilbudet om å varme en pizza el og en liten skål med noe på bordet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det syns jeg! Trenger jo ikke og Være noe store greier. Men oppskåret frukt, eller litt snacks, og gjerne en liten matbit.

Har jeg barnevakt, som igrunn bare er familie, så sier jeg så enkelt at det ligger ditt og datt i skaper og bare og forsyne seg med det dem måtte ønske! Ingen sjenerte her..så det funker fint:)

Husker når jeg har barnevakt når jeg var ung. Fikk jeg brus og godteri :) pluss penger da.

Ja hvertfall litt snacks/frukt og brus. Kommer jo litt ann på lengde og tid på kvelden angående mat syns jeg :-)

En brus, sjokolade, chips burde det være. Dersom de skal være der lenge så kanskje en pizza elns.

Ja, synes noe burde være tilgjengelig. Vi skiller gjerne litt mellom hverdag og helg, men får alltid noe hvis hun vil :)
(Får forsåvidt forsyne seg av det hun vil).

Ja synes det :) pizza å varme opp og og en brus ble jeg glad for når jeg var yngre og betalt barnevakt. Trenger ikke å være mye men litt er koselig :)

Trenger ikke være tonnevis, men brus og snaks synst jeg man må ha :) og noe lettvint mat om det er en del timer det er snakk om.

Om det er snakk om mange timer bør man få mat ja.

Jeg fikk mat, brus og godteri..

Noen timer en hverdag, kansje. En helg, mat,snop og brus spes hvis det blir sent;)

Jeg synes ikke det

Noe lettvint. Spør ho ka ho vil ha. Brus/kaffe/te eller noe sånt.

Her er det lov å forsyne seg med brødmat, og brus/saft når vi har barnevakt.

Ja. Jeg pleiet å kjøpe pizza brus og en pose potetgull

Pleier å ha brus i kjøleskapet og legge fram en pose potetgull og kanskje en sjokolade, og si at det ellers bare er å forsyne seg av mat/frukt osv.

Back
Topp