[:@] Er så irritert på faren min, problemet er at han nesten alri kan sitte barnevakt for lillingen. Mamma bor langt unna(de er skilt)mens pappa er vi nesten naboer med. Tror han har sittet toppen tre kvelder siden lillemann ble født, han er 2,5 år nå.
Bestandig når vi spør så kan han ikke. De gangene vi har hatt barnevakt er de sambo sine foreldrer eller min tante som har hatt han. Blir så irritert fordi dama hans har en gutt som er ti år, og han passer han. I tillegg spurte de meg om å være barnevakt for min stebror for noen uker siden, nektet da.
Men ting kjøper de i massevis, men det trenger vi ikke.
Til og med på forlovelsefesten vår for bare vennene våre kunne han ikke ha go gutten.
Er det rart at man blir irriterrt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bestandig når vi spør så kan han ikke. De gangene vi har hatt barnevakt er de sambo sine foreldrer eller min tante som har hatt han. Blir så irritert fordi dama hans har en gutt som er ti år, og han passer han. I tillegg spurte de meg om å være barnevakt for min stebror for noen uker siden, nektet da.
Men ting kjøper de i massevis, men det trenger vi ikke.
Til og med på forlovelsefesten vår for bare vennene våre kunne han ikke ha go gutten.
Er det rart at man blir irriterrt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!