Hadde ordna barnevakt (ei dame på min mors alder som jeg kjenner godt) som har passa minsten ei gang Før
kino med mannen-børning
en dødsbra film!
sendte mod til bv når vi var på vei hjem, fikk svar tilbake att vi måtte liste oss inn, minsten sov på sofaen
tenkte ikke over mer over det....
men da jeg kom.hjem ble jeg svært oversasket, lekene var ryddet, minsten sov søtt på sofaen glad , mett og ny bleie, klærne i tørketrommelen var brettet ,
kunne bare bære minsten oppi senga ,
jeg synes jeg bør kjøpe noe til henne som takk
gav henne en dekk med toalettpapir for det trengte hun (jeg hadde nettopp kjøpt ett par til skoletur støtte el)
men hun bør få noe mer, hun bad ikke om en ting og ville gjerne passe han ved en senere anledning
tips?
jeg hadde ikke bedt om noe annet en pass av mini
ble helt overveldet
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
kino med mannen-børning
en dødsbra film!
sendte mod til bv når vi var på vei hjem, fikk svar tilbake att vi måtte liste oss inn, minsten sov på sofaen
tenkte ikke over mer over det....
men da jeg kom.hjem ble jeg svært oversasket, lekene var ryddet, minsten sov søtt på sofaen glad , mett og ny bleie, klærne i tørketrommelen var brettet ,
kunne bare bære minsten oppi senga ,
jeg synes jeg bør kjøpe noe til henne som takk
gav henne en dekk med toalettpapir for det trengte hun (jeg hadde nettopp kjøpt ett par til skoletur støtte el)
men hun bør få noe mer, hun bad ikke om en ting og ville gjerne passe han ved en senere anledning
tips?
jeg hadde ikke bedt om noe annet en pass av mini
ble helt overveldet
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app