Barneværelse

lenemor

Forumet er livet
Jeg tenkte jeg snart skulle begynne å pusse opp ene gjesterommet til barneværelse (ja, det er litt tidlig, men jeg kan begynne å ta av gammel tapet og sånt, og så får vi ha det i bakhodet at det kan gå galt ennå, og da får det bli gjesterom igjen), men jeg har litt dårlig fantasi.
Er det noen som vil dele bilder av barnerommet sitt - jeg lurer litt på farger og innredning og sånt..
Kan fortelle at det er et lite rom med skråtak og takvindu (og et vindu på ene veggen)

ok...

Ble litt bekymret for at ingen hadde noen ideer jeg... i forhold til farger, tapeter, etc... er helt blank selv..

Heisann! Her er rommet til datteren min, vi pusset opp like før jul.... hun fikk velge farge selv, og da ble det knall turkis...[:D] Men kombinert med rosa detaljer så ble det kjempestilig syns jeg!
- sydde gardiner og sengeteppe av sengesett som jeg kjøpte på princess,
-laget skrivepult av en hobbyplate,pleksiglass og to kjøkkenstoler som jeg trekte opp igjen.
-Speilet har jeg også laget selv.

Masse man kan gjøre! bare å bruke fantasien! [:D]

Det var kjempefint chill, men jeg skal lage til en ufødt liten mozart jeg vet du - kjønn aner vi jo ikke (og vil ikke vite heller)...

Er det tapet du har på veggene, eller har du malt??

Hehehe...ja, det blir litt voldsomt til en liten krabat! Vi har tapet, men har malt over den! den var gul før da... Har du sett inne på http://www.ifi.no  ??

Fin side - skal se om jeg finner noen tips.... Takk!![:D]

Vi skal gjøre om et kontor til barnerom. Der er det miljøstrie fra før, så det kommer nok til å bli å male den i en lys farge, og så friske opp med litt bilder eller sjablong-maling på veggen. Så får det heller være gardiner osv som viser at det er et barnerom.

det som er ille synd med dette rommet er at vi må gå gjennom det for å komme til de to andre barneromma. Hva da når de to eldste vil leke på rommene sine etter at minsten har lagt seg? *tenke, tenke* Alternativet var og la de to yngste bytte rom, altså at minsten får et av de innerste soverommene, men det er liksom ille å måtte flytte på en av de som har et soverom... Hvorfor skal hun flytte liksom?
Vel, vi har jo fortsatt litt tid å tenke på [8|]

ORIGINAL: monicola

Her er bildet... tror det er leselig hvis du sørger for at vinduet bildet kommer opp i maximeres ...
gi beskjed hvis ikke ...

Gikk helt fint å få frem bildene - så flink du har vært monicola... ikke rart tuva var flink i natt når hun har et sånt rom å sove i!!

ORIGINAL: Oline
Her er det sinnsykt dyrt, men du kan jo stjele noen idéer: www.poshtots.com

Det var noen sinnsykt stygge ting der også (som den prinsessen-på-erten senga...), men noe var veldig søtt, og å stjele ideer er absolutt lov. Takk skal du ha oline!

ORIGINAL: Chill24

Heisann! Her er rommet til datteren min, vi pusset opp like før jul.... hun fikk velge farge selv, og da ble det knall turkis...[:D] Men kombinert med rosa detaljer så ble det kjempestilig syns jeg!
- sydde gardiner og sengeteppe av sengesett som jeg kjøpte på princess,
-laget skrivepult av en hobbyplate,pleksiglass og to kjøkkenstoler som jeg trekte opp igjen.
-Speilet har jeg også laget selv.

Masse man kan gjøre! bare å bruke fantasien! [:D]

dette var jo kjempe fint.[:)]flink du er da.

Back
Topp