Hei! Skal på bilferie i år, og lurte på om noen har tips til babyutstyr som er bedre eller billigere i Sverige eller Danmark? Jeg har ikke barn fra før, og da heller ikke utstyr.[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Skal på bilferie i år, og lurte på om noen har tips til babyutstyr som er bedre eller billigere i Sverige eller Danmark? Jeg har ikke barn fra før, og da heller ikke utstyr.[emoji4]
Vet du hvordan det er med garanti på vogner man kjøper i Sverige? dersom noe går galt med den.Har hvertfall hørt om noen som kjørte til Sverige for å få tak i Emmaljunga barnevogn billigere. Tror nok vi tar turen over grensa for å spare litt på de dyre tingene også.
Men førstegangs jeg også, har ikke peiling på priser foreløpig.
Vet du hvordan det er med garanti på vogner man kjøper i Sverige? dersom noe går galt med den.
Vet du hvordan det er med garanti på vogner man kjøper i Sverige? dersom noe går galt med den.
Kom akkurat fra København tur og kursen ligger på 0,75. Så ingenting å spare der hvis man ikke finner super tilbud. Synes prisene har økt generelt i Danmark også. Vi ble ihvertfall veldig skuffet når vi så på babyting.Nå er ikke den norske krona så sterk så på prisene er ikke noe særlig å hente i sverige. Mulig det er noe billigere for ting i danmark
ja det er det med den dårlige valutaen nå. før kunne man jo spare en del, men ikke nå. er nok mer å hente i tyskland osv.Kom akkurat fra København tur og kursen ligger på 0,75. Så ingenting å spare der hvis man ikke finner super tilbud. Synes prisene har økt generelt i Danmark også. Vi ble ihvertfall veldig skuffet når vi så på babyting.