Barneutstyrsbutikker i Bergen...tips?

wizzy

Flørter med forumet
Nokon frå Bergen? ;) Eg skal til Bergen i ny ul på mandag og vil gjerne handle lidt til babyen, håper at vi får vite kjønn denne gongen. Trenger badebalje med heilt enkel sammenleggbar stativ og moby wrap f.eks. Nokon som kan anbefale butikker og også kor eg kan få lidt rimelige mammaklær? :)

De har barnevognservice i strandgaten som sikkert blir det nærmeste for deg siden du skal på sykehuset. Når det kommer til mammaklær er vel kanskje hennes og mauritz på galleriet den butikken jeg selv syns har best utvalg av mamma klær.

Det er også en butikk på midtun (biteringen) og Nordås (Barnashus.) Er et stykke fra sykehuset, men viss en først skal bruke dagen i bergen?? Og så er det jo en på kokstad (babykos) Så ligger simobutikken midt i byn, ved strandkaien. Den butikken har de i åsane også. Det var det jeg kom på i farten :-)

Tusen takk, vi køyrer forbi Åsane og skal f.eks. i Ikea. Skal bruke dagen i Bergen så da prøva eg å finne disse ;)

Ellers er jeg en veldig stor fan av servicen man får hos biteringen på midten (vis a vis Friele kaffe) De har nettbutikk og, slik at du kan se om de har det du trenger:-)

Back
Topp