Barneutstyr til salgs *inspirert*

jentami*

Elsker forumet
Det er en side på facebook der man kan selge barneutstyr..

Ei legger ut ei janus jake i krinkell ull, de som koster 300-400 ny.
Hun selger den for 150kr, står det under bildet..
Brukt 3 ganger.

Så begynner folk å prute... Det er drøyt det!

Jeg er enig i at det er drøyt... Det er jo noen som mener at det er lov å prøve seg, uansett. Men når noe ligger ute til nesten skampris fra før, så er det unødvendig.

Var ei som la ut et 6 år gammelt fryseskap på den ene gruppa jeg er med i. Det skulle hun ha 2000 kr for. Jeg forhørte meg litt rundt og bestemte meg for å by henne 500 for det, siden det var gammelt, uten garanti og ikke no-frost. Da ble jo dama fly forbanna :-P 
Jeg pruter altså, men da finner jeg som regel ut verdien av det før jeg gjør det. 
Kjøpte forresten splitter nytt Whirlpool fryseskap med no-frost til 4600 

Når de har satt en pris som er skyhøy så mener jeg det er greit å prute jeg også :)

Men enkelte er frekke!

Reimadress selges kr 550, ny pris 1599. Kjøpt ny i fjor, men ble brukt bare 1mnd.
Ingen slitasje :)

Kari Jakobsen: Æ byr 400!

den er litt drøy ja..

da vi kjøpte huset vårt fikk vi tilbud om å kjøpe kjøleskapet som var ca 4-5år til 3000kr. vi sjekket litt opp rundt hva nye kjøleskap kostet. å det var jo nesten full pris på et kjøleskap som i den forstand var gammalt, nesten ingen garanti igjen på det heller, lure på om der ikke var garanti mer faktisk.. så da takket vi fint nei, de ville ikke selge det noe billigere å det er no greit nok.

Man prøver seg på å få ting billigere, er ikke det helt naturlig? Det er ofte budrunder på akkurat disse sidene på Facebook. Ser ikke helt problemet. Hvis man ikke vil selge til den budte prisen, så sier man bare "nei". Ikke verre enn det.

Kleo79 skrev:
Man prøver seg på å få ting billigere, er ikke det helt naturlig? Det er ofte budrunder på akkurat disse sidene på Facebook. Ser ikke helt problemet. Hvis man ikke vil selge til den budte prisen, så sier man bare "nei". Ikke verre enn det.

Det det ofte blir budrunder på er jo splitter nye bodyer (med prislapp) som blir lagt ut for 10kr pr stk og de reimene til stokke tripp-trapp bøylene.
Det er normalt å prute på biler og slik.
Men å prute på klær som er lagt ut for en ussel sum synes jeg er smålig.

Det er jeg enig i, men jeg har da sett de som legger ut godt brukte ulldrakter til kun 100-150kr under full pris. Det er også drøyt :p

LittleMonkey skrev:
Det er jeg enig i, men jeg har da sett de som legger ut godt brukte ulldrakter til kun 100-150kr under full pris. Det er også drøyt :p

Ja, det er drøyt:p

sorciere_ skrev:
Haha!:P Er det sant?! :P Får folk seg verkeleg til å prute på slike ting?!?!:P

Ja det er sant, faktisk!

Back
Topp