BarneTV nå til dags...

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
(av alt som går på NRK Super)
Hva syns dere om det kontra det dere selv er oppvokst med? Hva er det teiteste/dummeste du har sett?

De mest idiotiske barneprogrammene jeg har sett på etter jeg selv fikk barn må være, drømmehagen, teletubbies osv. Jeg husker alle de koselige programmene på barne tv når vi vokste opp, portveien, huset med det rare, atte katte noa, sesam stasjon, tøydukke Anna

Savner mye av det gamle barnetv....
Er så mye rart no for tiden....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Barnetv virker så meningsløst og tomt i dag. Savner virkelig barnetv som var på 90-tallet. (Sesam-stasjon, Huset med det rare i, Pippi, Saltkråkan, Bompibjørne, Flintstones, Brace-Face, Bobby, Louie og Co, Emil, Hamtaro, Inspector Gatchet, Snipp og Snapp osv ..)

Jeg ble så glad i går da de sendte Dyrestien 64! Jeg husker jeg digget det programmet :) Tenk at det sendes fortsatt! Og Mummitrollet. Jeg var helt fortapt i mummi da jeg var liten, og det er jeg fortsatt. *sukk*

Foreldrene våre syns sikkert sesam stasjon var like meningsløst som det vi syns gjengen på taket er :p

Har sansen for en del av det - Kometkameratene, Kråkeklubben, Skrimmelskrammel og liknende, mens jeg er mindre begeistret for f.eks. Linus i svingen eller Drømmehagen (ut over de aller minste). :p

Synes de er utrolig flinke, jeg! Spesielt det nrk super produserer selv. Kan nok styre meg for "toddler" programmer som teletubbies og drømmehagen, men det er jo utrolig mye mer dybde i det meste av barneprogrammer nå enn det var på 80 og 90 tallet!

Portveien 2, huset med det rare i, gulasj og labbetuss, det var tider det:D
Ikke sett så mye på dagens barnetv,men blir ikke helt det samme nei. Men dagens barn liker det:rolleyes::rolleyes:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Foreldrene våre syns sikkert sesam stasjon var like meningsløst som det vi syns gjengen på taket er :p

Akkurat det samme tenker jeg.. Og nå har jeg faktisk prøvd å vise begge ungene mine barne tv jeg så på da jeg var liten, og de syns det er driiitkjedelig!

Back
Topp