Barnets første år

andungen_87

Blir kjent med forumet
Noen som har kjøpt bøker, eller har noen tanker om hva de ønsker? Jeg kom over en fra Withwhite, og likte at den var så stilren. Det er en ringperm, så en kan legge til og ta ut sider. Kunne gjerne bestilt den med en gang, men er redd for å ta forhastede beslutninger [emoji12] Hva ser dere etter når dere skal kjøpe bøker? Eller er det mange som lager selv?

Har lyst å kjøpe babyjournalen med milepælskort fra prinsesseverden [emoji2] [emoji106] Synes den virker fin!

Åååh nå fikk jeg også lyst på den boken fra with white! [emoji38][emoji38] takk for tips! [emoji4] må en betale toll mon tro?

Jeg kjøpte babyjournalen til forrige baby, men leverte den tilbake samme dag og kjøpte "da jeg var liten" [emoji12] kjempe koslig bok med praktiske lommer til å få samlet diverse papir. Men den går bare opp til 1 år, så har ei som heter "babyboken" i tillegg som går til 7 år. Så hvis den er så bra som den virker den fra with white kan jeg kanskje bli fornøyd med å ha bare en bok [emoji28]

Jeg hadde ikkje kjøpt noe til storebror men fikk en bok som jeg mener heter min babybok. Ikke det fineste designet kanskje men veldig god inndeling og går opp til syv år. Når jeg oppdaget babyjournalen måtte jeg bare kjøpe den.
Til lillebror kommer jeg til å kjøpe babyjournalen, sikkert med milepælskort noe jeg ikke hadde til storebror.

Vurdere også å kjøpe barnejournalen til begge to som er en oppfølger av babyjournalen og er fra ett år [emoji3]

Back
Topp