Barnetrygden....

snuppa80

Forumet er livet
Noen som har fått den enda? Venter og venter her.... Burde jo komme denna mnd her, nå er Eirik snart TRE mnd[&:]

Jeg fikk vedtqk om qt jeg får den utbetqlt første gqng i juni

Jeg fikk min første gang utbetalt i slutten av forrige mnd.
Adelin ble født 21.03.

jeg får nå i slutten mnd.du skal ha fått ett brev fra trygdekontoret med vedtaket??!!

Jeg fødte 17 mars, men har ennå ikke fått noe vedtak fra trygdekontoret.. Har søren glemt hele barnetrygden for Ida-Kristin.. hehe.. men godt å få litt etterbetalt da. [:)] 

Oliver ble født 5 mars og vi får trygden første gang i slutten av denne mnd.
Får etterbetalt fra april. Får ikke noe for mars siden de ikke betaler trygd for den mnd babyn ble født. Idiotisk spørr du meg men...

Ikke fått noe vedtak jeg[:'(][:@] Skal ringe de i mårra og høre når jeg får den! VIL ha den nå, og syns faktisk jeg bør få den nå, i og med at jeg fødte første uka i mars....

ja,spørs om de har glemt deg[8|][8|]

Emma er født 14. mars, og vi har ikke hørt noe fra trygdekontoret enda [&:]

Petter kom 14. mars, og vi får første utbetaling denne mnd. Gode penger å få siden vi skal ha dåp 4. juni og mai-lønninga begynner å bli oppbrukt ... så har vi litt ekstra fram til neste lønn:)

ORIGINAL: snuppa80

Noen som har fått den enda? Venter og venter her.... Burde jo komme denna mnd her, nå er Eirik snart TRE mnd[&:]

Fikk den månden etter at hun var født, den 27mars ble hun født april fikk jeg[:D]

Snuppa mi ble født 1 mars, og har fortsatt ikke fått barnetrygd, ikke fått vedtaket heller. Men jeg måtte sende søknadsskjema jeg fikk i posten jeg da.

De kunne godt ha skrevetr med et brev da som informerte om sånt. Hadde vært greit med de pengene nå for min del, pga barndåp 25 juni. Men sikkert greit med noen ekstra kr i slutten av juni også. Og sammen med skattepengene blir jeg jo rik.....[;)]

F*** og asså[:@]  Ringte trygdekontoret nå og hørte om jeg får barnetrygden nå i mai.... Ja, det skulle jeg, hvertfall når hu hørte når jeg hadde født. Også gikk hu inn og sjekka siden jeg ikke har fått noe vedtak. Neeei, jeg hadde detti utafor systemet, og fristen for å få i mai var I GÅR!!![:@][:'(][:@][:@][:@] 

Og det var umulig å gjøre noe med det..... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRr[:@]

isabell ble født 19 mars og jeg har ikke fått den enda!? Får jeg etterbetalt da?

ORIGINAL: April06

isabell ble født 19 mars og jeg har ikke fått den enda!? Får jeg etterbetalt da?

Ja du får etterbetalt. Mi ble født 27 mars å venter mi andre nu[:D]

Vi skal få nå i slutten av mai, i følg vedtaket fra trygdekontoret.

Back
Topp