barnetrygden...

x1xtonje07

Forumet er livet
fikk ikke svart på et innlegg her, så jeg spør heller her i stedet... hvor mye får man i barnetrygd for to barn? Fikk et brev og der sto det litt over 1900... stemmer det at det er så mye for to barn?? 

Hei.. Du for 1940 kr, det er 970 pr barn, Men du skal vel ha for en ekstra siden du har blitt alene

Ja, det er kr. 970,- pr.barn og er du aleneforsørger så er det kr.660,- ekstra. (fikk brev om dette idag ser du) Så da skal du ha kr.2600,- pr.mnd. (så sant det ikke er 660,- pr.barn også da....da blir det jo over 3000,-)

Også er det noe som heter finnmarkstillegg på 320,- pr.barn..... noen som vet hvorfor???? [8|]

man får barnetrygd førr ett ekstra barn viss man e aleina.. dvs 970,-  ekstra.. åsså får du jo 1940,- i barnetrygd førr to unga da.. så tilsammen 2910.- i barnetrygd..  åsså viss du har full overgangstønad, får du 660,- i småbarntillegg...... viss ikke du har full Overgangstønad får du ikke småbarnstillegg...

takk for svar!! det betyr jo at jeg får endel i tillegg til overgangsstønaden det da...! [8|] vet ikke hvor mye det blir heller da... men jeg klarer ihvertfall å leve bedre enn det jeg gjør nå med 7000 i mnd [&:]

Back
Topp