barnetrygd

leoleo

Gift med forumet
Noen av dere som har mottatt barnetrygd?
Kajsa blei født i oktober, men har ikke fått noe enda (har søkt).
Får man etterbetalt?og i så tilfelle får man etterbetalt fra den mnd de er født, eller?

ella er født 16 nov...fikk brev fra nav på fredag stod at vi skulle få første barnetrygd i utbetalt i jan....jrg får da etterbetalt for des....man får ikke barnetrygd før mnd etter barner er født......

angelbaby:jeg hadde ringt til nav å purret på de.....

ORIGINAL: AngelBaby

Har ikke fått foreldrepengene engang jeg..[:@][&o] Skulle vært på konto 25nov...

Ring å mas på de!!!
De surrer som f*=( på NAV noenganger.
Hadde sikkert vært "litt" greit for deg å få penger FØR jul liksom.

ORIGINAL: unemoren

ella er født 16 nov...fikk brev fra nav på fredag stod at vi skulle få første barnetrygd i utbetalt i jan....jrg får da etterbetalt for des....man får ikke barnetrygd før mnd etter barner er født......

Gjorde det på torsdag...det var skjedd en glipp og de skulle fikse det med det samme...Men tar jo ikke så mange dagene å få inn noen penger på konto vel..?![:@][:'(] Skal gi de til tirsdagen tror jeg, før jeg trapper opp og kjeftesmeller litt....[8D]

ORIGINAL: Krokodillemor

ORIGINAL: leoleo

Noen av dere som har mottatt barnetrygd?
Kajsa blei født i oktober, men har ikke fått noe enda (har søkt).
Får man etterbetalt?og i så tilfelle får man etterbetalt fra den mnd de er født, eller?

Skal vi søke om barnetrygd? Jeg trodde den kom automatisk.

Vet da søren jeg, men vi ringte for sikkerhets skyld å minte de på det[:)]
Spurte sambo (som svarer i hytt og vær) og ho sa JADDA, VI HAR SØKT...
Men vi har søkt om allverdens rare greier fordi vi er to mammaer og jeg har null rettigheter, så godt mulig ho blander her.

Har ikke fått foreldrepengene engang jeg..[:@][&o] Skulle vært på konto 25nov...

Ring å mas på de!!!

Eeh..ja...[:@] Går på reserver nå..[:'(][&o]

Ring å mas på de!!!

Hva er reserver? Det har jeg aldri hatt..[8|]
Flaks at du hadde litt å gå på, de fleste er jo lutfattige på denne tida a året.
Men syns du skal gå å kverke de i morra om pengene ikke er inne da.

Jeg fikk berv fra nav ang barnetrygd på fredag tror eg om at første barnetrygd blir utbetalt i januar.
Foreldrepengene kom inn ca 27 nov, men e desverre brukt opp alt[:'(]
Noen som vet om pengene i desember kommer tidligere? synes eg har hørt et sted at de kommer rundt 12 desember!?!

ORIGINAL: unemoren

fikk å brev fra nav at man får barnetrygd fra mnd etter at barnet er født, så leoleo- dere skal jo ha fra november.... vi får første utbetaling i slutten av desember...

ec: ja mener også det vet ikke jeg får jeg får lønn fra jobb(heldigvis så slipper jeg nav[:'(]) men tror de kommer tidligere...går ann å gå inn på www.nav.no der står det...[:D]

Ring å mas på de!!!

Hva er reserver? Det har jeg aldri hatt..[8|]
Flaks at du hadde litt å gå på, de fleste er jo lutfattige på denne tida a året.
Men syns du skal gå å kverke de i morra om pengene ikke er inne da.

Hmm..heldig du da..[:'(][8D][;)][:D]

Back
Topp