Barnetrygd

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har dere mottatt ?
 
Fikk i slutten av oktober, fødte 17.9 [emoji846] Om du ikke har fått ville jeg avventet til slutten av november, mest sannsynlig vil du få da.
 
Jeg fikk brev fra nav om at første utbetaling ville komme siste virkedag i november.
 
Fødte 23 sept og skal få i slutten av november. Hvilken dato skiller mellom utbetaling i oktober og november? Jeg har ei venninne som fødte 18 og hun fikk utbetalt i oktober.
 
Fødte 23 sept og skal få i slutten av november. Hvilken dato skiller mellom utbetaling i oktober og november? Jeg har ei venninne som fødte 18 og hun fikk utbetalt i oktober.

Man får alltid for fra måneden etter barnet er født, men det kan ta litt tid å få det registrert, isåfall får du etterbetalt.
 
Har ikke fått enda
 
Har ikke fått enda
 
Fødte 27 august og ennå ikke fått.
Det skal jo gå automatisk, så burde jo få etterbetalt for to mnd.
 
Fødte 23 sept å fortsatt ikke fått utbetalt enda.
Jeg spurte nav med det samme jeg snakket med de om noe annet, og de sa man skulle ha mottat et brev i posten om barnetrygd ca. 3 uker etter fødsel. Det hadde ikke vi mottat, så det hadde skjedd en feil. Vi fikk da beskjed om å søke selv.
 
Jeg spurte nav med det samme jeg snakket med de om noe annet, og de sa man skulle ha mottat et brev i posten om barnetrygd ca. 3 uker etter fødsel. Det hadde ikke vi mottat, så det hadde skjedd en feil. Vi fikk da beskjed om å søke selv.

Har du sjekket om du har fått brev i innboksen på nav sine side? Der fikk jeg brev om utbetaling av barnetrygd. Får heller ikke utbetalt før i slutten av november. Det kan hende at de som ikke fikk utbetalt i oktober får etterbetalt i november.
 
Har du sjekket om du har fått brev i innboksen på nav sine side? Der fikk jeg brev om utbetaling av barnetrygd. Får heller ikke utbetalt før i slutten av november. Det kan hende at de som ikke fikk utbetalt i oktober får etterbetalt i november.
Har ikke fått noe brev der nei..
 
Jeg måtte søkeo_O var noe merkelig mente de på nav, jeg mottar jo allerede for to. Og de hadde jo opplysninger om at jeg har født i august. To mnd behandlingstid :woot:
 
Jeg fødte 21.09 og fikk for en mnd i dag..skulle jeg ikke fått for både oktober og november nå?!
 
Jeg fødte 21.09 og fikk for en mnd i dag..skulle jeg ikke fått for både oktober og november nå?!
Jo, det tror jeg du skulle. Jeg fødte 22.september,og fikk barnetrygd siste dagen i oktober.
 
Back
Topp