Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måneden etterNå er det 6 år siden jeg fikk min første barnetrygd, så jeg husker ikke helt hvordan det fungerer. Men lurte på om noen vet noe om når man får den første barnetrygden. Får man den måneden barnet er født eller må man vente til neste måned?![]()
Tusen takk for svarMåneden etter![]()
Går man det av seg selv, eller må man søke?Hvor mye er det nå?
970Det går av seg selv, slepper å søke
970,- pr barn![]()
Det skal gå av seg selv, MEN i noen få tilfeller skjer det feil, så har du ikke pengene på konto innen siste virkedag måneden etter fødsel så ta en tlf til NAVGår man det av seg selv, eller må man søke?Hvor mye er det nå?
970Var jo like foreldrene mine fikk for meg nesten
Fylte 18 høsten for 12 år siden så de fikk jo nesten like mye da
![]()
Fikk svar fra NAV selv. Vi som har født seint i mnd får etterbetalt, men utbetalingen skjer ikke før den andre mnd.Er det noen regel på at vi får den mnd etter? For jeg fikk papirer på at jeg ikke får før september. Og jeg fikk jo en uke før termin, så havnet på juli. Så da lurer jeg på om det er riktig at jeg ikke får før september?
Ser du fikk svar.Er det noen regel på at vi får den mnd etter? For jeg fikk papirer på at jeg ikke får før september. Og jeg fikk jo en uke før termin, så havnet på juli. Så da lurer jeg på om det er riktig at jeg ikke får før september?