Barnetrygd

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Skal man ikke få det mnd etter barnet er født?
Jeg fødte 8.februar, så regna med jeg skulle få nå i slutten av denne mnd.. Men ifølge nav sine utbetalinger så får jeg ikke det..

Jeg fødte 8.februar, så regna med jeg skulle få nå i slutten av denne mnd.. Men ifølge nav sine utbetalinger så får jeg ikke det..

Jeg fikk brev i posten om at jeg vil få frq og med mars 2016, men at utbetalingen ikke starter før i april 2016. Fødte 12. Februar :)

det stemmer men pleier ikke stå på utbetalinger før rett før de er på konto =) ( den siste dagen i mnd får man bt..)

Jeg fødte 31.januar, fikk vedtaksbrev der sto at jeg skulle få første utbetaling i slutten av februar. Fikk bare for 2 i februar, men kommer for 1 nå over helga, så regner jeg med det kommer for alle 3 over påske. Utbetalingsdato er jo innen siste dag i måneden så det kan jo drøye halvannen uke til. Og det står bare oppført som kommende utbetaling på Nav-siden noen dager før de kommer.

Fødte 15 februar... Får første siste dagen i mars ;) "mine utbetalinger" på nav er ikke veldig oppdaterte ;) så ikke regn med den...

Jeg fødte i januar og fikk barnetrygd sist i februar pluss 8 mars, så da har de sikkert etterbetalt for unge nr 2 og så kommer den doble i slutten av mars :-)

Tror jeg skal få for alle fem for første gang nå i slutten av mars.

Jeg fikk brev i posten om at jeg vil få frq og med mars 2016, men at utbetalingen ikke starter før i april 2016. Fødte 12. Februar :)

Står det samme i mitt vedtaksbrev, men i arket som følger med ang barnetrygd, så står det at man skal få første utbetaling måneden etter barnet ble født, så det stemmer jo ikke helt

Jeg syns også det var litt rart det som stod i brevet brevet, men jeg fødte i januar, fikk utbetalt for februar 16. mars og på "mine utbetalinger" står det beløp for to barn 31.mars..:)

Back
Topp