Barnetrygd

Michelling

Forelsket i forumet
Hei. Jeg skulle ha fått første barnetrygd utbetalt nå i juli. Har enda ikke fått. Er det flere som fortsatt venter?

Den første kan ofte være noe forsinket, da jeg fikk min første i midten av oktober fikk jeg ikke BT før litt uti desember, har du sjekket om den ligger til utbetaling på dine sider på nav.no?

Jeg snakket med NAV i går, fordi jeg trodde jeg også skulle få utbetalt barnetrygd for mini i juli. Han jeg snakket med sa at den første utbetalingen kommer etter ca 2 mnd. Dvs at jeg får etterbetalt den fra juli nå i august. Enten i midten av mnd, eller sammen med ordinær utbetaling 31.august :)

Den første kan ofte være noe forsinket, da jeg fikk min første i midten av oktober fikk jeg ikke BT før litt uti desember, har du sjekket om den ligger til utbetaling på dine sider på nav.no?
Har sjekket og det står ingenting der. Men skal få ringt de og hørt hvordan det blir. Trenger ikke pengene nå,men det er greit at ting er i orden.

Fortsatt ikke fått penger. Stikker innom de i morgen jeg. Det er omtrent umulig ån komme gjennom på telefon :-p

Back
Topp