Michelling
Forelsket i forumet
Hei. Jeg skulle ha fått første barnetrygd utbetalt nå i juli. Har enda ikke fått. Er det flere som fortsatt venter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sjekket og det står ingenting der. Men skal få ringt de og hørt hvordan det blir. Trenger ikke pengene nå,men det er greit at ting er i orden.Den første kan ofte være noe forsinket, da jeg fikk min første i midten av oktober fikk jeg ikke BT før litt uti desember, har du sjekket om den ligger til utbetaling på dine sider på nav.no?
Jeg har ikke tålmodighet til å vente så lenge. Har venta godt over 20 min de gangene jeg har prøvd å komme gjennomJeg fikk den inn på konto nå![]()
Da skjønner jeg godt at du ikke gidder å ringeJeg har ikke tålmodighet til å vente så lenge. Har venta godt over 20 min de gangene jeg har prøvd å komme gjennom![]()
Jepp. Tenker det da er enklere å stikke innomDa skjønner jeg godt at du ikke gidder å ringe20 minutter er leeenge!
Det tar jo kortere tidJepp. Tenker det da er enklere å stikke innom![]()
Ringte isteden. Kom faktisk fort gjennom. De sa at det skulle komme to utbetalinger nå i august.Det tar jo kortere tid![]()
Så bra du kom fort igjennom!Ringte isteden. Kom faktisk fort gjennom. De sa at det skulle komme to utbetalinger nå i august.