Barnetrygd..

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg har enda ikke fått barnetrygd, i vedtaket sto det at jeg får i januar.
Men det jeg lurer litt på er:
Lille ble jo født 6 november, vil jeg da få litt for november, hele desember og hele januar da?
Eller faller november bort?
 
November faller bort. F ble født 11.10 så oktober gikk bort hos oss. Hvorfor aner jeg ikke :p
 
Jeg tror november faller bort. Jeg fødte 17.oktober og har fått innvilget barnetrygd fra 1.november
 
Barnetrygd tror jeg man får fra måneden etter fødsel :)
 
Jeg har enda ikke fått barnetrygd, i vedtaket sto det at jeg får i januar.
Men det jeg lurer litt på er:
Lille ble jo født 6 november, vil jeg da få litt for november, hele desember og hele januar da?
Eller faller november bort?
Da får du i slutten av denne mnd. Du vil da få utbetalt for to mnd :)
 
Sniker litt jeg. :) Har dere oppgitt kontonummer til Nav? Kan ikke huske jeg har gjort dette.
 
Oktober gikk bort hos oss og, M er født 4. Oktover, og vi fikk ikke før i slutten av november
 
Sniker litt jeg. :) Har dere oppgitt kontonummer til Nav? Kan ikke huske jeg har gjort dette.

De fant et selv her og, men det var tydeligvis feil kontonummer. For jeg fikk nylig et brev om at de ikke hadde fått satt inn penger, så jeg måtte skifte kontonummer på Altinn. Det tok ganske lang tid fra jeg skulle ha fått penger og til jeg fikk brev om at det var noe feil :p
 
De fant et selv her og, men det var tydeligvis feil kontonummer. For jeg fikk nylig et brev om at de ikke hadde fått satt inn penger, så jeg måtte skifte kontonummer på Altinn. Det tok ganske lang tid fra jeg skulle ha fått penger og til jeg fikk brev om at det var noe feil :p
Så kjedelig. Overrasker meg ikke at det tok lang tid nei. :p
 
Back
Topp