Barnetrygd!

*IdaMor*

Elsker forumet
Har dere fått barnetrygd for babyene denne mnd? Mulig jeg har missforstått, men trodde at den ble utbetalt mnd etter fødselsmnd?

Skal komme mnd etter barnet er født ja! Men har ikke kommet til meg enda heller! Kommer vel imorgen eller iløpet av dagen! :-)

Kom her idag, men bare for 1 barn:confused:

Tror ikke jeg får før i morgen... Har ikke sjekka.

Det har jeg virkelig ikke tenkt på engang! Var det skjema for det også eller gikk det a seg selv? Får jo for en fra før da men husker ikke hordan det var:)

Går av seg selv. Har fått svar fra nav om at det er innvilget... Men det kom ikke :mad: dumme nav..

I papiret fra nav står det at min første utbetaling kommer i februar! Og jenta mi er født i januar! Så det blir mnd etter fødsel! :-)

Her får jeg dobbel i mars fordi man får ikke utbetalt før en mnd etter at det er vedtatt. Her ble det vedtatt 1. Februar ergo får jeg ikke ut etalt før i mars, men da bør det komme dobbel.

Ringte nav, skal ha pengene på konto om noen dager, va vist skjedd en feil :) sto på arke mitt at første utbetaling skulle komme mnd etter barnet var født:)

Idag kom barnetrygden hos meg, men bare for to barn.... Ikke for lillemor! Må ha skjedd en feil her også!!

Jeg fikk bare for storebror. Så da kommer det vel fobbelt neste mnd:)

fikk den 28. :)

har ikke fått barnetrygd enda jeg heller, har ikke fått brev engang om det en gang :O ^^
Så på fredag skal jeg gå innom NAV lokalt å spørre etter det om jeg ikke har fått det innen da...

Da har jeg fått barnetrygd for lillebror også. Så til dere som ikke har fått i februar, så ville jeg har ringt nav :)

Back
Topp