M moni82 Forelsket i forumet 29 Apr 2007 #1 Har dere fått barnetrygd nå for april? Jeg fikk ikke for mars og det er jo greit nok,men trudde nå det skulle komme nå i april[8|]
Har dere fått barnetrygd nå for april? Jeg fikk ikke for mars og det er jo greit nok,men trudde nå det skulle komme nå i april[8|]
M moni82 Forelsket i forumet 29 Apr 2007 #2 Takk for svar då vett eg det [:D] Nei,eg har ikkje fått någe brev så begynte å lure litt.
*SørlandsPerle* Elsker forumet 29 Apr 2007 #3 jeg fikk brev fra nav som jeg måtte fylle inn kontonummer på og jeg fikk første utbetaling nå på fredag,for mars/april....Fødte i februar jeg...
jeg fikk brev fra nav som jeg måtte fylle inn kontonummer på og jeg fikk første utbetaling nå på fredag,for mars/april....Fødte i februar jeg...
M moni82 Forelsket i forumet 30 Apr 2007 #5 ORIGINAL: Mirakel Mamma jeg fødte i mars og har fått nå i april... Kjekt med dobbelt opp [:D] fikk du for mars og da?
ORIGINAL: Mirakel Mamma jeg fødte i mars og har fått nå i april... Kjekt med dobbelt opp [:D] fikk du for mars og da?