Barnetrygd

Maanestråle

Gift med forumet
For oss som fikk barn i Desember, skal utbetalingsdato for barnetrygd i Januar være 31.01.
Har dere fått barnetrygden i dag? Her hadde det ikke kommet..[8|]

Jeg fikk brev om at jeg får fra januar, men pengene kommer på februar utebetalingen så da blir det dobbelt i februar...

Første utbetaling er i januar for oss som fødte i des ja. D heter seg at utbetalingen er siste dag vær mnd, men jeg fikk inn om torsdagen denne gangen så her har den komme. Da får du nok 2 stk neste mnd vil jeg tro!

Aha, da forsår jeg [:)] Greit å høre med dere før jeg ringer Nav bare for å få kjefte litt på de [;)]

jeg har fått de:)

Jeg fikk på fredag [:)]

ORIGINAL: evaa

Jeg fikk brev om at jeg får fra januar, men pengene kommer på februar utebetalingen så da blir det dobbelt i februar...

Dette brevet fikk jeg også! Blir dobbelt opp i februar ja [:)]

Jeg får dobbelt opp i februar. Så rart at noen får allerede nå mens vi andre må vente til februar, men får da altså for januar OG Februar.

kanksje d har noe med når i des barna er født??? min er tidlig 7 des.

ORIGINAL: FlaksiMummy

Dette brevet fikk jeg også! Blir dobbelt opp i februar ja [:)]

Samme her

Signerer [:)]

Her kom den på Torsdag [:)] Kom godt med!

Jeg fikk dobbelt i går, snuppa ble født 19. November... Kommet vel ann på når NAV får behandlet papirene tror jeg!

fikk de på fredag :D

Back
Topp