Barnetrygd

NAV har vel alt av info som de trenger, men du får ett brev i posten ang barnetrygden[;)]
Kontonr mitt og alt sto i det brevet.

ORIGINAL: Silla_

Januar, med utbetaling siste dagen i måneden [:)]
  Utskriftsvennlig versjon

Er du sikker? For jeg fikk i november og får første utbetaling i januar...

ORIGINAL: LeonoraD

Må jeg gjøre noe? Hvordan vet de kontonummer og slikt?

Med førstemann fikk jeg sånn utbetalingslapp i posten,som må løses ut på postkontor! Og så måtte jeg ned på nav og fylle ut skjema hvor jeg skulle skrive inn kontonr ol.
Jeg var sykemeldt hele forrige svangerskap også,og fikk betalt av nav,men det hjalp ikke,jeg fikk ikke barnetrygden inn på konto uten å ha fylt ut det skjema!
Nå med 2.mann aner jeg ikke om de bruker samme kontonr som jeg allerede får inn barnetrygd på eller om jeg må ned å fylle ut skjema igjen

Du får et brev i posten og der står d når du får pengene[;)] Har du ikke fått brev til nå får du nok ikke penger i januar

Her kommer første utbetaling i februar sto det i brevet.. [:)] Fødte 17 desember.. 

ORIGINAL: sid10

Her kommer første utbetaling i februar sto det i brevet.. [:)]  

ORIGINAL: Krristy

ORIGINAL: sid10

Her kommer første utbetaling i februar sto det i brevet.. [:)]  

Jeg fødte 7.desmeber, og får penger når i Januar :)

ORIGINAL: marihøna30

ORIGINAL: Silla_

Januar, med utbetaling siste dagen i måneden [:)]
  Utskriftsvennlig versjon

Er du sikker? For jeg fikk i november og får første utbetaling i januar...

Det var det som sto i mitt brev, men ser at noen her ikke får før i februar selv om de fødte i desember. Jeg fødte 5 desember.

ORIGINAL: jonne

jeg fikk i des og får første utbetaling i feb

Slutten av februar står det i mine papirer!

Jeg har ikke fått noe brev selv enda, men har lurt litt på hvilken måned utbetalingene starter.
Det som slo meg når jeg studerte denne tråden, er om det ikke har sammenheng med når i måneden man har født? Kan jo virke som om de som har født andre halvdel av desember får i februar, og de som har fått i første halvdel får i januar? Kan hende det bare var litt tilfeldig i denne tråden?

ORIGINAL: afrodite96

Jeg har ikke fått noe brev selv enda, men har lurt litt på hvilken måned utbetalingene starter.
Det som slo meg når jeg studerte denne tråden, er om det ikke har sammenheng med når i måneden man har født? Kan jo virke som om de som har født andre halvdel av desember får i februar, og de som har fått i første halvdel får i januar? Kan hende det bare var litt tilfeldig i denne tråden?

Stemte visst ikke helt lell. Jeg fødte 28.desember, men fikk brev i dag om at jeg får barnetrygd fra og med januar [:D]

Back
Topp